یک فروند هواپیمای فوکر 100 که عصر روز گذشته از تهران عازم بندرعباس شده و به دلیل بدی آب و هوای مقصد در فرودگاه جزیره کیش فرود آمده بود، ساعتی پیش با هماهنگی های صورت گرفته جزیره کیش را به مقصد بندرعباس ترک کرد.
کد خبر: ۱۹۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 11 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، پرواز شماره 256 شرکت هواپیمایی ایران ایر که قرار بود ساعت 14و 30 دقیقه روز پنجشنبه تهران را به مقصد بندرعباس ترک کند با چند ساعت تأخیر تهران را ترک کرد اما به دلیل بدی آب و هوای مقصد، حدود ساعت 19 همانروز در فرودگاه بین المللی کیش به زمین نشست.

مسافران این پرواز که نسبت به تاخیر و بلاتکلیفی چند ساعته خود در کیش اعتراض داشتند در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کردند: فرود هواپیما در کیش، کاری درست نبوده اما اینکه چرا خلبان مسیر خود را به شیراز و یا قشم تغییر نداده جای سوال است.

تعدادی از این مسافران نیز که با کودکان خود در این پرواز بودند از وضع به وجود آمده خسته شده و پس از لغو پرواز خود، فرودگاه کیش را ترک و برای استراحت در جزیره اقامت کردند.

یکی از مسافران که به همراه خانواده در این پرواز بود، گفت: من و همسرم پزشک هستیم و به دلیل شغلی که داریم باید فردا صبح در بندرعباس باشیم که متاسفانه این وضع اتفاق افتاده و بلاتکلیف هستیم.

یکی دیگر از مسافران نیز با بیان اینکه این حادثه یک اتفاق است گفت : باید در این موارد ایرلاین ها خدمات خود به مسافران را افزایش دهند و در این شرایط از آنان دلجویی و شرایط لازم را برای آنان مهیا کنند.

مسافران تهران- بندرعباس که بیش از هفت ساعت در فرودگاه معطل شده بودند با هماهنگی مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و کارکنان مجموعه و همچنین رئیس ایران ایر در فرودگاه کیش و پس از مساعد شدن هوای بندرعباس در ساعت 2:30 دقیقه بامداد روز جمعه و با آرامش کیش را به مقصد بندرعباس ترک کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار