کد خبر: ۲۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ 08 April 2015
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا گفت: تلاش می‌کنیم با جذب اعتبارات لازم ، فصل آینده  سایپا در کورس قهرمانی حضور داشته باشد.
بیت الله رضایی، به ایسنا گفت: سایپا در فوتبال ایران شناخته شده است و در این سال‌ها همواره در بحث پرورش بازیکن موفق عمل کرده است .
وی افزود: دیگر وقت آن رسیده بعد از سال‌ها حضور در میانه‌های جدول برای قهرمانی تلاش کند و این مهم به امید خدا در فصل آینده اتفاق خواهد افتاد، بایستی تلاش کنیم سایپا دوباره در مسیر قهرمانی قرار بگیرد.
رضایی در مورد شرایط باشگاه سایپا گفت: من یک ماه است که به تیم آمدم و بهتر است که مسائل فنی را از دکتر جلالی بپرسیم، من در پایان فصل مدیریت باشگاه را برعهده گرفتم و اگر زودتر می‌آمدم جزو سه تیم برتر جدول بودیم.
مدیرعامل سایپا در مورد اینکه فصل بعد با همین کادر فنی ادامه همکاری خواهد داد،گفت: اگر مشکلی پیش نیاید و ما با همین کادر ادامه خواهیم داد و فصل بعد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهیم بود و سهمیه آسیایی می‌گیریم و ما فصل آینده یا قهرمان جام حذفی می‌شویم یا قهرمان لیگ برتر.
وی در مورد مدیران استان البرز و چالشی که بین باشگاه سایپا و مسئولان استان البرز وجود داشت، نیز یادآورشد: فکر می‌کنم که تا ۲۵ فروردین ماه با مسئولان استان البرز جلسه خواهیم داشت و چالشی هم که بین باشگاه و استان وجود داشت مربوط به مدیریت قبلی بود و در دوران مدیریت من فقط تعامل وجود دارد.
 میر عامل باشگاه سایپا در ادامه به گسترش برنامه‌هاي ورزشي باشگاه اشاره کرد و تصريح كرد: فعاليت‌هاي ورزشي سايپا در رشته‌هاي مدال آوري همچون شنا، كشتي و وزنه برداري افزايش خواهد يافت تا به جز حضور در رشته‌هاي فوتبال،‌ واليبال و رالي در ساير حوزه‌ها نيز گام برداشته شود.
رضایی با تاكيد بر آن كه پشتوانه‌سازي و حمايت از تيم‌هاي پايه همچنان به قوت خود باقي است، گفت: تغييري در رويكرد گذشته ايجاد نمي‌كنيم و همچنان به امر جوانگراي و پشتوانه‌سازي در راستاي معرفي مستعدين ورزشي به ورزش ملي كشور قدم برخواهيم داشت.
رضايي در خاتمه درخصوص تيم فوتبال سايپا البرز خاطر نشان كرد: روند قبلي همچنان پرقدرت ادامه خواهد يافت و تا زماني كه با مشكل خاصي مواجه نشويم به هيچ عنوان در كادر فني و مربيان اين تيم تغييري ايجاد نخواهيم كرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار