دبیر ستاد بحران شهرستان روانسر گفت: بر اثر بارشهای چند روز اخیر یک واحد مسکونی در روستای گرگیدر بخش مرکزی روانسر تخریب شد.
کد خبر: ۲۰۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 29 March 2016
دبیر ستاد بحران شهرستان روانسر گفت: بر اثر بارشهای چند روز اخیر یک واحد مسکونی در روستای گرگیدر بخش مرکزی روانسر تخریب شد.

شریف محمدی روز سه شنبه به ایرنا افزود: این منزل مسکونی کاه گلی دو طبقه بوده که عصر روز دوشنبه بر اثر بارش شدید باران تخریب شد.

وی تصریح کرد: در روستاهای چیلانه بخش شاهو و روستاهای گرگیدر، گیج و روتوند بخش مرکزی روانسر نیز آبگرفتگی منازل گزارش شده است.

دبیر ستاد بحران روانسر اضافه کرد: چندین مورد آبگرفتگی نیز در محله گل سفید اعلام شد که توسط نیروهای آب و فاضلاب شهری و شهرداری روانسر برطرف شد.

محمدی گفت: در پی بارشهای شب گذشته و بالا آمدن سطح آب رودخانه های عاصم آباد و خشکه رود روانسر و به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی تعدادی از ساکنان منازل حاشیه این رودخانه ها تخلیه شدند.

وی در خصوص میزان خسارات وارد آمده نیز گفت: بعد از مساعد شدن هوا و فروکش کردن رودخانه های عاصم آباد و خشکه رود میزان خسارات وارده نیز بررسی و گزارش خواهد شد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان روانسر نیز گفت: مجموع بارش سال زراعی (95-94) از ابتدای مهر تاکنون 726 میلیمتر است که نسبت به نرمال 77 درصد افزایش را نشان می دهد.

صابر محمدی یادآور شد: مجموع کل بارش سال زراعی گذشته روانسر 338.6 میلیمتر بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار