در حالی که اعتراض‌ها به نحوه جذب نیروهای غیربومی در کارخانه سیمان همچنان ادامه دارد، مسئولان کارخانه سیمان اردبیل مدعی شدند بیش از 55 درصد نیروهای مشغول در کارخانه سیمان بومی هستند.
کد خبر: ۲۰۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹ 05 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در حالی برای چندمین روز متوالی تعدادی از کارگران بومی اخراج شده این کارخانه که از اهالی روستاهای اطراف نمین هستند، به اخراج و نحوه برخورد مسئولان کارخانه سیمان با آنها معترض هستند، مدیرعامل این کارخانه در نشستی با فرماندار شهرستان نمین اعلام کرد: جذب نیروهای بومی یکی از اولویت‌های جدی ما بوده و هیچ وقت از این شرایط و وضعیت عدول نکردیم.

پایدار با یادآوری اینکه ما از طریق آزمون نسبت به جذب نیروها به خصوص نیروهای متخصص اقدام کرده‌ایم، گفت: اولویت جذب نیرو با جوانان بیکار روستاهای اطراف است اما نمی‌دانیم به چه دلیل برخی از نیروهای تعدیل شده ما که اغلب نیروهای غیرتخصصی بودند، از این شرایط ناراحت و گله‌مند هستند.

در حالی تجمعات آرام در مقابل کارخانه سیمان همچنان ادامه دارد که کارگران اخراج شده خواستار بازگشت خود به کارخانه و پرداخت حق و حقوق ضایع شده خود هستند.

در یک سال اخیر با تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل، کارگران بی‌شماری اخراج شده و یا در انتظار بازگشت مجدد به واحد تولیدی خود هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار