مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: در یک سال گذشته بیش از 2 هزار و 137 نازل سوخت در استان اردبیل از بابت استانداردسازی مورد بازرسی دقیق قرار گرفت.
کد خبر: ۲۱۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 18 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، هاشم علایی صبح امروز در جلسه بررسی راهکارهای توسعه استاندارد در اردبیل اظهار کرد: استاندارد اردبیل در زمینه کنترل نازل‌های سوخت موفق عمل کرده است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: در یک سال گذشته بیش از 2 هزار و 137 نازل سوخت در استان اردبیل از بابت استانداردسازی مورد بازرسی دقیق قرار گرفت.

علایی بیان کرد: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است و سالیانه باید صحت عملکرد این نازل‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: استاندارد اردبیل در سال 94 با شعار اقتصاد مقاومتی تمامی تلاش خود را برای تحقق این امر با انجام ماموریت‌ها و رسالت‌های ذاتی خود به کار بسته است چنانچه در سالی که گذشت صحت عملکرد دو هزار و 137 نازل سوخت در سطح استان مورد بررسی قرار گرفته که نسبت به برنامه عملیاتی 78 درصد افزایش‌ یافته و در زمینه کنترل نازل‌های سوخت موفق عمل کرده است.

وی یادآور شد: در راستای اصل 44 قانون اساسی و برون‌سپاری بخش تصدی‌گری با هماهنگی و همکاری شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان بازرسی و کنترل عملکرد نازل‌ها به صورت دوره‌ای انجام می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل تاکید کرد: در این بازرسی‌ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای کلیه استفاده‌کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی نازل نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

علایی از مردم درخواست کرد، در زمان استفاده از نازل‌های سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع حتما به گواهی انجام آزمون نازل مورد نظر توجه کرده و در صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق شماره تلفن گویای 1517 یا شماره تلفن‌های 8-33741156 به اداره کل استاندارد اردبیل اطلاع دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار