مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان کهگیلویه گفت: اگر خرید گندم " دروم " به ما سپرده نشود امسال از خریدن و انبار گندم " معمولی " خودداری می‌کنیم.
کد خبر: ۲۲۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 27 April 2016
حبیب دیبا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهدشت اظهار داشت: با توجه به آمادگی و داشتن انبارهای بزرگ برای ذخیره گندم سال گذشته خرید گندم ( معمولی و دروم ) شهرستان توسط اتحادیه تعاون روستایی شهرستان کهگیلویه انجام شد.

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: در جلسه‌ای که در سازمان تعاون روستایی استان برگزار شده بود تنها پیشنهاد خرید گندم " معمولی " به اتحادیه مطرح گردید که با این موضوع به شدت مخالفت شد.

وی با بیان اینکه اداره غله تصمیم دارد خود به خرید گندم " دروم " مبادرت کنند، افزود: سال گذشته از مجموع 6 هزار تن خریداری شده نزدیک به یک هزار و 500 تن گندم " معمولی " بود که امسال پیش بینی می شود این مقدار نزدیک به 3 هزار تن برسد و با توجه اینکه برای خرید هر کیلو گندم 22 ریال کارمزد به ما تعلق می‌گیرد درآمد حاصه حدود 6 میلیون تومان است که هزینه لودر اجاره‌ای ما هم نمی‌شود.

دیبا با بیان اینکه اگر خرید گندم " دروم " به ما سپرده نشود امسال از خریدن و انبار گندم خودداری می‌کنیم، گفت: در جلسه تعاون تعاون روستایی استان اداره غله وعده داد که با هماهنگی با تهران خرید گندم " دروم " را به اتحادیه تعاون روستایی بسپارد و از اتحادیه تعاون روستایی خواسته شد که باسکول و انبارهای خرید گندم خود را آماده کنند.

وی با بیان اینکه برای تجهیز و آماده نمودن انبارها و باسکول هزینه کرده‌ایم، افزود: اکنون آمادگی خرید گندم را داریم اما در جلسه برداشت شهرستان اعلام شد که اداره غله خود به خرید گندم " دروم " می‌پردازد.

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه خرید گندم " معمولی " به تنهایی حتی هزینه کارگر و ماشین آلات اجاره‌ای ما را تامین نمی‌کند، گفت: اگر تا 15 اردیبهشت خرید گندم " دروم " به ما سپرده نشود به دلیل مشکلات مالی انبارهای مهیا شده برای خرید گندم را به شرکت‌های خصوصی برای کارهای دیگر اجاره می‌دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار