کد خبر: ۲۵۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷ 25 June 2016
فرماندار سوادکوه اجرایی شدن طرح‌های گردشگری سوادکوه را از عوامل خروج شهرستان از بن‌بست توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه‌، عبدالجواد توحیدی‌مقدم ظهر امروز در جلسه امور خانواده ادارات و نهاد‌های سوادکوه بر لزوم تدوین سیمای کلی برنامه‌های امور بانوان سوادکوه اشاره کرد و گفت: همگانی شدن برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی مانند مبارزه با مواد مخدر زمینه موفقیت آن طرح‌ها را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه سوادکوه در کشفیات مواد مخدر دارای رتبه‌های برتر در مازندران است، افزود: کشور ما رتبه 15 گردشگری جهان را دارد ولی تنها موفق به جذب 2 درصد از گردشگران شده است و فعالیت‌های اداری محور، پاسخ‌گوی موفقیت طرح‌های مختلف نیست.

فرماندار سوادکوه، طرح‌های گردشگری را از عوامل خروج سوادکوه از بن‌بست توصیف و خاطر‌نشان کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب حق‌سهم خودمان را از 12 میلیون مسافر محور سوادکوه دریافت کنیم.

رئیس شورای اداری سوادکوه از بررسی فردی پرونده‌های شرکت‌ها و کارخانجات شهرک صنعتی شورمست خبر داد و افزود: تغییرات مدیران ادارات و نهاد‌هایی که هم‌سو نیستند اصرار دارم و تذکرات انجام‌شده باعث هم‌سویی چند مدیر شد.

توحیدی‌مقدم با اشاره به لزوم برجسته کردن آسیب‌های مختلف در جامعه، گفت: تزریق امید در جامعه به همراه برجسته‌ کردن آسیب‌ها مورد برنامه‌ریزی قرار گیرد و امید به زندگی در قبل از انقلاب 57 سال و هم‌اکنون به 75 سال رسیده است.

* تشکیل اتاق فکر همایش توسعه سوادکوه

عبدالجواد توحیدی‌مقدم همچنین در جمع اصناف و بازاریان سوادکوه با تبریک روز اصناف، گفت: قرن سوم هجری اوج شکوفایی و رونق بازار و دوران طلایی تجارت اسلامی بود.

وی با بیان اینکه مطالعه مکاسب و توجه به اهمیت، قداست و ظرافت شرعی کسب و کار بر اصناف و بازاریان لازم است، افزود: اقتصاد موجود زنده است و صنعت، معدن و تجارت به‌صورت مجموعه‌ای نگریسته شود و مقایسه با سایر کشور‌ها به‌صورت علمی و کارشناسی انجام شود.

فرماندار سوادکوه، اصل 44 را از اصول مترقی قانون اساسی توصیف و خاطر‌نشان کرد: در عمل به اصل 44 قانون اساسی دچار انحراف شدیم و اقتصاد دولتی اقتصاد مریضی است و نگاه‌ها به موضوعات مختلف باید عوض شود و سرمایه‌گذار خصوصی موفق‌تر عمل می‌کند و نگاه پشت‌میز‌نشینی باید تغییر کند.

توحیدی‌مقدم از تشکیل اتاق فکر همایش توسعه سوادکوه خبر داد و گفت: باید از ظرفیت 12 میلیون مسافری که در محور سوادکوه تردد می‌کنند برای توسعه سوادکوه استفاده کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار