مدیرکل تامین اجتماعی قم:
مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: کارفرمایان برای بهره‌مندی از بخشش 50 تا 100 درصدی جرایم فقط تا 26 شهریور ماه امسال مهلت دارند.
کد خبر: ۲۷۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ 06 August 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی قم، مجتبی موسوی در حاشیه بازدید از شعبه دو تامین اجتماعی قم با اشاره به تصویب سه مصوبه از سوی سازمان تامین اجتماعی در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: بخشودگی 50 تا 100 درصد جرایم کارفرمایان خوش‌حساب یکی از این مصوبات است.

وی افزود: در مصوبه‌ای دیگر کارگاه‌هایی که زیر 100 کارگر دارند و به علت مشکل مالی به تولید نرسیده‌اند، ستاد تسهیل اعتبارات بانکی در اختیار آنها قرار می‌دهد تا کارگاه‌ها بازسازی شده و تولید اشتغال کنند.

موسوی خرید دیون از کارفرمایان مدیون تامین اجتماعی را از دیگر مصوبات دانست و گفت: کارفرمایان چنانچه توان مالی پرداخت دیون خود را نداشته باشند، سازمان تامین اجتماعی، بانک‌های عامل را مکلف به ارائه تسهیلات کرده است.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیردولتی با استقلال مالی و اداری است که از بودجه دولت و درآمدهای نفتی هیچ سهمی ندارد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم خاطرنشان کرد: این نهاد از محل شرکای خود از محل حق بیمه خدمات ارائه می‌کند و خدمات آن شاید به نظر تنها سلامتی و امنیتی باشد، اما با توجه به اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، نقش تامین اجتماعی بروز بیشتری یافت.

موسوی تصریح کرد: نقش تولید در به‌کارگیری توانمندی‌های کشور بسیار موثر است و باید نهادهایی مانند تامین اجتماعی برای رونق اقتصادی وارد عمل شوند که بخشی از درآمدهای تامین نیز رونق کارگاه‌ها و اشتغال نیروی کار است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار