هفته پایانی لیگ یک فوتبال (گروه ب)؛
سیاه جامگان با پیروزی در این دیدار و شاید هم تساوی قهرمان گروه ب می شود و به لیگ برتر صعود خواهد کرد. به عبارتی امروز صدر جدول سیاه می شود. در نقطه مقابل داماش گیلان خیالش بابت بقاء در جدول بازی ها راحت شده و در این بازی بی دغدغه به میدان می آید و از انجایی که همه نگاه ها...
کد خبر: ۲۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 28 April 2015
سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرده است قرعه کشی دیدار فینال و پلی آف لیگ یک فوتبال کشور،با حضور نمایندگان باشگاه هایی که موفق به کسب مقام اول یا دوم گروه های الف یا ب شدند فردا چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه ساعت 13:30 برگزار می شود.ذکر شده که این مراسم در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برتر انجام خواهد شد.

شهرداری بندرعباس – صنعت نفت 

پایان خوش 
شهرداری بندرعباس به لیگ 2 سقوط کرده و صنعت نفت هم بختش برای صعود به مرحله پلی آف بسیار کم است! با این حال این بازی می تواند پایان خوشی را برای یکی از دو تیم به همراه داشته باشد. با پایان این بازی فوتبال نه برای شهرداری بندرعباس به پایان می رسد و نه برای صنعت نفت. شهرداری بندرعباس می تواند از هم اکنون با برنامه ریزی حضور شایسته ای در لیگ 2 فصل آتی داشته باشد و به لیگ یک برگردد و صنعت نفت هم اگر به مرحله پلی آف صعود نکند قادر خواهد بود صعود به لیگ برتر را برنامه ریزی کند. 

سیاه‌جامگان مشهد - داماش گیلان 

قهرمانی در راه لیگ برتر 
سیاه جامگان با پیروزی در این دیدار و شاید هم تساوی قهرمان گروه ب می شود و به لیگ برتر صعود خواهد کرد. به عبارتی امروز صدر جدول سیاه می شود. در نقطه مقابل داماش گیلان خیالش بابت بقاء در جدول بازی ها راحت شده و در این بازی بی دغدغه به میدان می آید و از انجایی که همه نگاه ها به این تیم است چه بسا همانند هفته گذشته تربیت نوین در برابر نساجی جانانه بازی کند. این یعنی اینکه سیاه جامگان نباید داماش گیلان رادست کم بگیرد. اتفاقا این تیم انگیزه های زیادی برای شکست صدرنشین دارد. 
  
مس رفسنجان – پارسه 

جنگ ،جنگ تا رسیدن به پلی آف 
مس رفسنجان این بازی را به سود خود به پایان ببرد به احتمال قوی به مرحله پلی آف صعود خواهد کرد در غیر اینصورت این موقعیت خوب نصیت تیم پاس همدان خواهد شد. هر چند پیروزی در این دیدار در یک حالت هم ممکن است به قهرمانی تیم مس منجر شود و آن به شرطی خواهد بود که داماش گیلان در مشهد تیم سیاه جامگان را شکست دهد.مس هفته های متمادی بود در صدر جدول قرار داشت و دست کم شایسته صعود به مرحله پلی آف است. جالب اینکه در صورت این اتفاق دو مس در مرحله پلی آف با هم بازی خواهند کرد. 
  
شهرداری تبریز – گل گهر 

بقاء با برد 
شهرداری تبریز برای بقاء در جدول بازی ها باید این بازی را ببرد. اگر مساوی کند برای بقاء در جدول بازی ها باید در مرحله پلی آف بازی کند و با باخت به دسته دوم سقوط خواهد کرد! این یک بازی سخت برای شهرداری تبریز خواهد بود به این خاطر که گل گهر خیالش بابت بقاء در جدول بازی ها راحت نشده. به واقع این بازی جنگ دو تیم برای بقاء است...سقوط شهرداری تبریز می تواند برای خداداد عزیزی گران تمام شود چون او در ماه های اخیر به منتقد کروش تبدیل شده بود. 
  
پاس همدان – فولادیزد 

خوش اقبالی یا .... 
پاس برای صعود به مرحله پلی آف فقط نیازمند شکست تیم فولاد یزد نیست، هر چند شکست تیم فولاد یزد هم سخت است چون خیال این تیم برای بقاء در جدول بازی ها هنوز راحت نشده و می آید که از پاس امتیاز بگیرد. پاس علاوه بر پیروزی در این دیدار باید منتظر لغزش مس رفسنجان در برابر پارسه هم باشد. نگاهی به جدول بیاندازید پاس در صورت خوش اقبالی حتی می تواند قهرمان شود و به لیگ برتر صعود کند... هر چند اگر پاس صعود نکند فوتبال برای این تیم هم ادامه خواهد داشت. 

برنامه هفته پایانی لیگ یک گروه ب 

سه شنبه: 8 اردیبهشت 
16:45 شهرداری بندرعباس - صنعت نفت آبادان ،خلیج فارس بندرعباس 
داور: ایمان کهیش کمک ها:  محمدرضا امینی و محمد هاشمی نسب 

16:45 سیاه‌جامگان مشهد - داماش گیلان ،ثامن الائمه مشهد 
داور: رضا کرمانشاهی کمک ها: هادی برزو و محسن سلطانی 

16:45 مس رفسنجان - پارسه تهران  ،تختی رفسنجان 
داور: احمد صالحی کمک ها:  حمید سبحانی و حمزه علی سلیمی 

16:45 شهرداری تبریز- گل‌گهر سیرجان ،اختصاصی شهرداری 
حمید حاج ملک – حمید غمزه – مرتضی کاظمیان 

16:45 پاس همدان – فولادیزد ،قدس همدان 
داور: جمشید محمدی کمک ها: تورج عیوض محمدی و علی دودانگه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار