رئیس پلیس‌راه گلستان خبر داد
رئیس پلیس‌راه استان گلستان از بسته شدن محور فرودگاه گرگان و گیرافتادن خودروهای مسافران در محور گرگان به جلین خبر داد.
کد خبر: ۲۸۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 02 September 2016
به گزارش تابناک مازندران،  از شامگاه پنج‌شنبه تا صبح امروز بارش شدید باران در استان گلستان به خصوص شهرستان گرگان باعث بروز آبگرفتگی و مشکل برای شهروندان شده است.
 
شدت بارش و رگبار به اندازه‌ای بود که ساعاتی از نیمه شب برق شهر گرگان در بیشتر نواحی قطع شد.
 
علی عبدی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر در مسیر گرگان به جلین رودخانه طغیان کرده و تردد در این محور به کندی در جریان است.
 
وی ادامه داد: در این محور برخی از خودروها داخل آب گیر کرده و خاموش شده‌اند و تلاش نیروهای امدادی برای خروج خودروها از آب در حال انجام است.
 
رئیس پلیس‌راه استان گلستان خاطرنشان کرد: در محور گرگان به آق‌قلا بخصوص در بریدگی فرودگاه گرگان و روستای قربان‌آباد آب به سطح جاده وارد شده و مسیر کاملا بسته شده است و در انتظار حضور نیروهای راهداری برای بازگشایی مسیر هستیم.
 
عبدی تاکید کرد: در باقی محورهای استان گلستان هرچند شاهد آب‌گرفتگی هستیم اما تردد جریان دارد و مشکل خاصی مشاهده نشده است.
 
وی در خصوص وقوع سوانح رانندگی در این خصوص، گفت: خوشبختانه در سطح جاده‌های استان از شب گذشته تا کنون سانحه رانندگی خاصی واقع نشده است.
 
رئیس پلیس‌راه استان گلستان با اشاره به وضعیت جوی حاکم بر استان تصریح کرد: تقاضای ما از مسافران این است که از توقف در حاشیه رودخانه‌ها، جنگل‌ها و مناطق مستعد حوادث همانند سیل خودداری کنند.
 
عبدی بیان کرد: رعایت سرعت مطمئنه، افزایش توجه رانندگان به جلو، عدم تعجیل در تردد و توجه به علائم نصب شده کنار جاده از مهمترین نکات ایمنی در هنگام رانندگی در وضعیت بارندگی است.
 
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار