رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید قربان از روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۹۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 08 September 2016
به گزارش تابناک مازندران، جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن عید سعید قربان روز گذشته شاهد ترافیک سنگین خودروها در محورهای مواصلاتی مازندران بودیم.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است، اضافه کرد: در محدوده پل زنگوله و هزار چم محور کندوان شاهد حجم بسیار زیاد خودروها به سمت شمال هستیم.
 
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش باران در محورهای ساحلی مازندران، افزود: در محورهای مواصلاتی استان مشکلی وجود ندارد و ارتفاعات گدوک فیروزکوه و ولی‌‎‌آباد کندوان به‌صورت مه‌آلود و لغزنده است که رانندگان باید با احتیاط تردد کنند.
 
این مسؤول یادآور شد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید قربان، محدودیت‌های ترافیکی به‌منظور جلوگیری از بروز ترافیک در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مازندران از روز گذشته آغاز شد.
 
محمدنژاد ادامه داد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روز پنج‌شنبه 18 شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.
 
وی با تأکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.
 
رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار