شهردار مهریز گفت: نظافت شهر مهریز با هزینه ماهانه یک میلیارد و 250 میلیون ریال توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۹۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 14 September 2016

به گزارش تابناک یزد،سعید شایگان  از هزینه ماهانه یک میلیارد و 250 میلیون ریال برای نظافت شهر مهریز خبر داد و اظهار داشت: بلوارها و خیابان‌های اصلی شهر به صورت روزانه و بافت قدیم و شهرک‌ها هر دو هفته یکبار نظافت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جمعیت کل شهرستان مهریز 45 هزار نفر است که بخشی از این جمعیت در شهر مهریز زندگی می‌کنند، عنوان کرد: روزانه 20 تن زباله توسط شهروندان مهریزی تولید می‌شود.

شایگان با اشاره به عدم تمایل کارگران بومی به اشتغال در واحد خدمات شهری بیان کرد: نظافت معابر از جمله مشاغل سختی است که افراد ویژه خود را می‌طلبد و متاسفانه کارگران مهریزی به دلایل مختلف تمایل به همکاری با شهرداری در این زمینه را ندارند.

شایگان با تقدیر از تلاش‌های خالصانه کارگران سختکوش و شریف شاغل در واحد خدمات شهری شهرداری به ویژه نیروهای توانمند بومی گفت: شهرداری آماده جذب کارگران توانمند بومی برای اشتغال در نظافت معابر شهری است بنابراین افراد علاقمند و توانمند به همکاری به شرکت مربوطه مراجعه و در صورت تایید شرکت، زمینه اشتغال آنها فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون حدود 70 درصد از کارگران زحمتکش شاغل در نظافت معابر شهرداری مهریز را افراد غیربومی تشکیل می‌دهند.

شهردار مهریز همچنین از پیگیری مقدمات اجرای طرح پسماند در مهریز خبر داد و خاطرنشان کرد: نشست هماهنگی برای تهیه طرح پسماند با حضور معاونت فرمانداری مهریز و کارشناس استانداری در محل اداره کل محیط زیست استان یزد برگزار شد که مقدمات اجرای این طرح در حال پیگیری است و امیدواریم این طرح در سال جاری اجرایی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار