مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت:در شعب اجرای احکام 125 پرونده نیز از قبل موجود بود که در مجموع با احتساب یک هزار و 494 پرونده واصله امسال یک هزار و 497 پرونده طی 6 ماه ابتدایی سال جاری مختومه شد که عملکرد 100،20 درصدی را نشان می دهد.
کد خبر: ۳۰۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 03 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ نعمت الله بیرانوند روز دوشنبه اظهار کرد: یک هزار و 494 پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات طی مدت یاد شده به شعب اجرای احکام و یک هزار و 507 پرونده نیز در شعب رسیدگی بدوی تعزیرات حکومتی استان واصل شد.

وی افزود: چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود.

بیرانوند ادامه داد: متخلفان حوزه کالا و خدمات ایلام در شعب اجرای احکام در مجموع به پرداخت 48 میلیارد و 761 میلیون و 478 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شده اند که که تاکنون 2 میلیارد و 20 میلیون ریال از این مقدار وصول شده است.

وی اضافه کرد: در شعب بدوی رسیدگی کننده نیز یک هزار و 507 پرونده کالا و خدمات در این مدت دریافت شد که پیش از این نیز 58 پرونده دیگر موجود بود که با تلاش شعب رسیدگی کننده یک هزار و 557 پرونده مختومه شده و متخلفان به پرداخت 49 میلیارد و 896 میلیون ریال جریمه محکوم شده اند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار