تابناک: معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: برای اربعین حسینی ۷۵۰ پرواز رفت و برگشت پیش بینی شده و از زائران اربعین حسینی می‌خواهیم از خرید اینترنتی بلیت هواپیما خودداری و فقط حضوری اقدام کنند.
کد خبر: ۳۱۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 23 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی دهقان، معاون سازمان هواپیمایی کشوری، گفت:  برای اربعین حسینی ۷۵۰ پرواز رفت و برگشت پیش بینی شده و این میزان پرواز حدود ۲۲۰ هزار صندلی است. از زائران اربعین حسینی می‌خواهیم از خرید اینترنتی بلیت هواپیما خودداری و فقط حضوری اقدام کنند.

وی در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما افزود: قیمت بلیت‌های سفرهای اربعین با توجه به اینکه پرواز خارجی و تابع عرضه و تقاضاست، آزاد تعیین می‌شود اما با هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی برای سقف قیمت بلیت نرخ تعیین شد.

دهقان گفت: قیمت بلیت تهران- نجف و بغداد یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت بلیت مشهد به نجف یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه تمام بلیت‌ها به صورت حضوری فروخته می‌شود و هیچ بلیت اینترنتی نخواهد بود،افزود‌: فروش هرگونه بلیت به صورت اینترنتی تخلف محسوب می‌شود.

معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در نشست با شرکت‌های هواپیمایی و نمایندگی آنها قیمت بلیت ‌ها تعیین شده و متقاضیان باید بلیت‌های خود را از شرکت‌های هواپیمایی، دفاتر مرکزی و نمایندگی ‌های آنها که روی سایت شرکت‌ها و سازمان هواپیمایی کشوری مشخص شده است خریداری کنند و از هیچ سایت اینترنتی بلیت خریداری نکنند.

وی افزود: عده‌ای با تبلیغات تلاش می‌کنند از طریق اینترنتی بلیت بفروشند که خلاف است و تمام بلیت ‌ها به صورت حضوری فروخته می‌شود.

دهقان با بیان اینکه سفرهای زیارتی اربعین ۲۳ آبان آغاز می‌شود و تا ۵ آذر برای برگشت ادامه دارد، گفت: با سازمان تعزیرات پلیس و با حضور نماینده نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی فروش بلیت رصد می‌شود و تلاش می‌کنیم جلوی تخلفات را بگیریم. نشانی مراکز معتبر فروش سازمان هواپیمایی در www.cao.ir است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار