این جلسه با حضور توکل لطفی مدیرکل سیاسی استانداری البرز و مسؤولان شهرستان نظرآباد برگزار شد و در حالی که همگان منتظر تودیع حجت‌الله صادقی بودند، لطفی اعلام کرد که همچنان صادقی به عنوان فرماندار نظرآباد بوده و وی در این سمت ابقاء می‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 29 October 2016

جلسه تودییع فرماندار نظرآباد به ابقای وی در این سمت منتهی شد.
 
از صبح امروز تعدادی از رسانه‌ها خبر از تشکیل جلسه‌ای برای تودیع حجت‌الله صادقی فرماندار
شهرستان نظرآباد منتشر کردند.

جلسه فوق قرار بود که بعد از ظهر امروز و در محل فرمانداری نظرآباد و با حضور مسؤولان استانی برگزار شده و علی زینی‌وند به سمت سرپرست فرماندار نظرآباد منصوب شود.

این جلسه با حضور توکل لطفی مدیرکل سیاسی استانداری البرز و مسؤولان شهرستان نظرآباد برگزار شد و در حالی که همگان منتظر تودیع حجت‌الله صادقی بودند، مدیرکل سیاسی استانداری البرز اعلام کرد که همچنان صادقی به عنوان فرماندار نظرآباد بوده و وی در این سمت ابقاء می‌شود.

نکته قابل توجه این است که در زمان معرفی صادقی به عنوان فرماندار نظرآباد، وی اعلام کرده بود که بارها و بیش از 10 بار برای سمت‌های مختلف معرفی و پس از اتمام دوره مسؤولیت، تودیع شده‌ است.

حجت‌الله صادقی در این جلسه گفته بود: هر کسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها سرباز ولایت و خادم مردم است و وقتی به سمتی منصوب می‌شود، باید خود را آماده انجام وظیفه به بهترین شکل کرده و مطمئن باشد که روزی از این سمت کنار می‌رود.

لازم به توضیح است، تعدادی از مردم شهرستان نظرآباد و برخی از اعضای نهادهای عمومی و گروه‌های غیردولتی امروز در مقابل فرمانداری نظرآباد حضور یافته و نسبت به تغییر صادقی از فرمانداری نظرآباد ابراز نگرانی کرده بودند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار