چهارمین هفته رقابت‌های لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم با انجام 7 مسابقه و چند نتیجه عجیب و جالب توجه در جدال مدعیان قهرمانی به پایان رسید.
کد خبر: ۳۲۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 12 November 2016
به گزارش تابناک قم، اتفاق جالب توجه در هفته چهارم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ فوتبال نونهالان قهرمانی باشگاه‌های استان قم این است که هیچ یک از بازی‌ها با نتیجه تساوی به پایان نرسید و در هفت مسابقه این هفته هفت برنده از میدان خارج شد تا هفته چهارم یکی از هفته‌های جذاب و تماشایی این رقابت‌ها زیر نظر کمیته استعدادیابی و جوانان هیات فوتبال استان قم باشد.

7 مسابقه، 7 تیم پیروز و 20 گل در لیگ نونهالان قم

این هفته تیم‌های نونهالان هما، المپیاد، صبای قم، پیام، آریا، شاهین و عقاب پردیسان موفق به شکست حریفان خود شدند و پرگل‌ترین مسابقات بیشتر از سه توپ از خط دروازه‌ها عبور نکرد و مجموعا 20 گل به ثمر رسید و رقابت بین مدعیان قهرمانی نزدیک‌تر و تماشایی‌تر شد.

نخستین شکست تیم صدرنشین گروه نخست یعنی سفید زاگرس، صعود نونهالان پیام به مکان نخست جدول و تداوم پیروزی‌های دو مدعی قهرمانی یعنی صبای قم و عقاب پردیسان از مهمترین اتفاقات هفته چهارم رقابت‌های لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم بود.

رقابت‌های هفته چهارم از مرحله مقدماتی مسابقات فصل 1395 لیگ فوتبال نونهالان قهرمانی باشگاه‌های استان قم، طبق برنامه‌ریزی کمیته استعدادیابی و جوانان هیات فوتبال در گروه‌های دوگانه برگزار شد و 14 تیم در هفت مسابقه حساس و تماشایی به مصاف یکدیگر رفتند.

قرعه استراحت به نام صدرنشین گروه دوم لیگ

با توجه به اینکه امسال در مسابقات لیگ نونهالان زیر 13 سال فوتبال باشگاه‌های استان قم 15 تیم حضور دارند و در دو گروه مقدماتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، هشت تیم در گروه نخست هر هفته چهار بازی انجام می‌دهند و سه مسابقه نیز بین هفت تیم گروه دوم برگزار می‌شود و در این گروه هر هفته یک تیم استراحت می‌کند و این هفته قرعه استراحت به نام صدرنشین گروه یعنی سیاه‌جامگان افتاد.

در این فصل از رقابت‌های لیگ فوتبال نونهالان قم تیم‌های پیام، پیمان، سفید زاگرس، آریا،هنگ، سپاهان، شاهین و المپیاد برای کسب مجوز صعود رقابت می‌کنند و بازی‌های گروه دوم نیز با حضور تیم‌های عقاب پردیسان، هما، صبا، سیاه‌جامگان، پناه‌آفرین، سهیل و سفیر گفتمان برگزار می‌شود.

هما از سفیر قم 3 امتیاز با ارزش گرفت

با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته استعدادیابی و جوانان هیات فوتبال استان قم، تمامی بازی‌ها در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برگزار شد و این هفته در گروه دوم مقدماتی تیم صدرنشین سیاه‌جامگان به دلیل قرعه استراحت به میدان نرفت اما صدر جدول اکنون با شرایطی برابر در اختیار آنها دو دو رقیب سرسخت این تیم یعنی صبای قم و عقاب پردیسان است.

تیم فوتبال نونهالان هما که در هفته سوم بازی‌ها برابر تیم صبای قم با سه گل شکست خورده بود این هفته به مصاف تیم سفیر گفتمان رفت، در حالی که فوتبالیست‌های نونهال تیم سفیر نیز در جدال با تیم عقاب پردیسان با یک گل مغلوب شده و همانند هما هفته سوم را با باخت سپری کرده بودند و این دیدار سه گل در برداشت که در نهایت با برتری دو بر یک به نفع تیم هما به پایان رسید.

برتری صبای قم برابر رقیب سنتی و شکست پیمان در آزمون المپیاد

فوتبالیست‌های پیمان که در سومین هفته این رقابت‌ها مقابل تیم سفید زاگرس با چهار گل شکست خورده بودند در هفته چهارم برابر تیم المپیاد به میدان رفتند در حالی که المپیادی‌ها در جدال با تیم آریا در هفته سوم، با یک گل سه امتیاز کسب کرده بودند و این هفته نیز سه بر صفر از سد پیمان عبور کردند تا روند صعودی المپیاد در جدول همچنان ادامه داشته باشد و این تیم جزو مدعیان صعود به مرحله نهایی مطرح شود.

نونهالان آینده‌دار صبای قم که بعد از باخت هفته دوم به تیم عقاب پردیسان در هفته سوم تیم هما را با سه گل شکست داده‌اند این هفته با تیم سهیل دیدار کردند، در شرایطی که فوتبالیست‌های سهیل در مسابقه قبلی خود برابر تیم صدرنشین گروه دوم یعنی سیاه‌جامگان دو بر یک باخته‌ بودند و بر همین اساس مسابقه نزدیک و جذابی بین آنها شکل گرفت و سه بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت که در نهایت صبا با نتیجه دو بر یک به برتری رسید و صاحب سه امتیاز شد.

فوتبالیست‌های پیام با 2 گل صدرنشین شدند

پیام یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های قم بعد از برتری پنج بر صفر برابر تیم سپاهان قعرنشین گروه نخست، در هفته چهارم مقابل تیم هنگ به میدان رفت در حالی که هنگ بازی هفته سوم مقابل شاهین را نیمه تمام رها کرده بود و این مسابقه با برتری دو بر صفر پیام تمام شد تا این تیم با در هفته شکست صدرنشین گروه نخست یعنی زاگرس با یک امتیاز بیشتر در صدر قرار بگیرد.

سپاهان که باخت پنج بر صفر برابر تیم شاهین در هفته سوم این تیم را به قعر جدول رده‌بندی فرستاده بود در هفته چهارم به مصاف تیم آریا رفت در حالی که آریایی‌ها در بازی قبل با المپیاد را با یک گل واگذار کرده‌ بودند و این دیدار با دو گل به سود آریا به پایان رسید تا آنها در جدول موقعیت خود را بهتر کنند.

نخستین باخت زاگرس و از دست رفتن صدرنشینی

این هفته عقاب پردیسان با پناه‌آفرین یکی از بازی‌های جذاب لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم را برگزار کردند که در نهایت بازی با سه گل به سود عقاب پردیسان به پایان رسید تا این تیم در کنار صبای قم از جدی‌ترین رقبای سیاه‌جامگان در گروه دوم مقدماتی باشند.

اما بدترین نتیجه هفته را صدرنشین گروه نخست یعنی تیم نونهالان سفید زاگرس در مصاف با شاهین گرفت، زاگرسی‌ها که با سه پیروزی متوالی بدون رقیب در صدر جدول رده‌بندی بودند برابر تیم شاهین در عین ناباوری با نتیجه دو بر یک شکست خوردند تا نخستین باخت این فصل صدر جدول را نیز از آنها بگیرد و تیم پیام از غفلت زاگرس بهترین استفاده را کرده و جانشین این تیم در مکان نخست جدول گروه نخست شود.

صدرنشینی پیام در گروه نخست و 3 صدرنشین در گروه دوم

در جدول رده‌بندی مسابقات گروه نخست لیگ فوتبال رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم هم اکنون سه مدعی قهرمانی یعنی پیام، شاهین و سفید زاگرس بهترین شرایط را در مقایسه با دیگر تیم‌های هم‌گروه خود دارند و تیم‌های المپیاد و آریا نیز که در هفته چهارم پیروز بودند، آرام آرام به بالای جدول نزدیک‌ می‌شوند اما سه تیم هنگ سپاهان و پیمان در پائین جدول شانس زیادی برای راهیابی به مرحله نهایی ندارند.

در گروه دوم مقدماتی نیز بعد از انجام دیدارهای هفته چهارم، تیم سیاه‌جامگان با 9 امتیاز همچنان مکان نخست را در اختیار گرفته است، صبای قم به همراه عقاب پردیسان نیز با پیروزی‌های به دست آمده در این هفته 9 امتیازی شدند و تفاضل گل موقعیت این سه تیم را در جدول تنظیم می‌کنیم، ضمن اینکه هما، سفیر گفتمان و پناه‌آفرین در رده‌های بعدی جدول گروه دوم ایستاده‌اند و منتظر دیدارهای بعدی هستند تا شرایط را برای بهبود موقعیت خود در جدول بهتر کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار