فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مینودشت گفت: در سال جاری از طریق فعالیت های انجام گرفته به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی، برای 370 نفر اشتغالزایی شده است.
کد خبر: ۳۳۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 19 November 2016
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مینودشت گفت: در سال جاری از طریق فعالیت های انجام گرفته به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی، برای 370 نفر اشتغالزایی شده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم رمضانعلی قاسمپور روز شنبه در جلسه نشست خبری هفته بسیج افزود: برای تحقق اشتغال ایجاد شده، مبلغ 18 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره اعطا شده و از این محل 120 نفر به طور مستقیم و 250 نفر بطور غیر مستقیم وارد عرصه کار و تلاش شده اند.
وی افزود: امسال تعداد 747 نفر از بسیجیان به اردوهای یک روزه جهادی به نقاط مختلف گردشگری و زیارتی اعزام شدند.
قاسم پور گفت: در هفته بسیج که از فردا آغاز می شود در شهرستان مینودشت توسط پایگاه های مقاومت این شهرستان 300 برنامه اجرا می شود.
وی اجرای برنامه های فرهنگی، بصیرت افزایی، تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب و روشنگری در راستای اجلاسیه چهار هزار شهید استان و 201 شهید شهرستان مینودشت و بدرقه کاروان پیاده روی در روز اربعین تا حرم یحیی بن زید در گنبدکاووس را از اهم برنامه های هفته بسیج در شهرستان مینودشت ذکر کرد.
سرهنگ قاسمپور افزود: غبار روبی گلزار شهیدان، دیدار با خانواده های معزز شهدا، اجرای برنامه زنده دعای ندبه و پخش مستقیم آن از شبکه یک سیما، اجرای برنامه شهید‌ آبروی محله درمقابل مزل شهیدان شهرستان ونصب پرچم بر سر درب منزل هر شهید در یک روز از دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان مینودشت است.
فرمانده بسیج سپاه مینودشت یادآور شد: تاکنون 112 تندیس شهدای این شهرستان در دیدار با خانواده شهیدان، تقدیم این عزیزان شده است.
وی با بیان اینکه در هر روستای شهرستان حداقل یک پایگاه مقاومت فعال است، گفت: در سال جاری 13 پایگاه بسیج افتتاج شده و سه پایگاه مقاومت نیز در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.
سرهنگ قاسمپور در پایان افزود: بسیج پرچم اسلام را به برکت بصیرت، ‌وحدت و ‌همبستگی در ایران اسلامی به اهتزاز درآورده است.
شهرستان مینودشت با72 روستا و 78 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد و بالغ بر 140 پایگاه مقاومت بسیج در آن فعال است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار