استاندار گلستان:
استاندار گلستان شهدا را مدل مبارزه با باطل و احیای حق دانست و اظهار کرد: شهیدان و خانواده های آنها نیازی به برگزاری همایش ها و اجلاسیه ها ندارند اما جامعه ، زمانه ما و نسل های آینده نیازمند استمرار یاد و خاطره شهیدان هستند.
کد خبر: ۳۳۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 04 December 2016
استاندار گلستان شهدا را مدل مبارزه با باطل و احیای حق دانست و اظهار کرد: شهیدان و خانواده های آنها نیازی به برگزاری همایش ها و اجلاسیه ها ندارند اما جامعه ، زمانه ما و نسل های آینده نیازمند استمرار یاد و خاطره شهیدان هستند.
دکتر حسن صادقلو در هشتمین جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه 4000 شهید استان ، با بیان اینکه بشریت و همه ما بدهکار شهدا هستیم، تصریح کرد: جریان شهدا و دفاع مقدس باید به مکتب تبدیل شود و برگزاری اجلاسیه شهیدان در استان توفیقی است که شاید بار دیگر حاصل نشود.
وی با تاکید بر اهمیت اقدامات صورت گرفته در راستای اجلاسیه 4هزار شهید استان، گفت:باید مستندسازی در خصوص فعالیت های صورت گرفته انجام شود.
وی با اشاره به همایش ها و کنگره هایی که طی روزهای آتی و 25 آذر در استان برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: استفاده از نمادهای ماندگار و همچنین ماندگار سازی نمادهای شهدای استان باید مورد توجه دست اندرکاران برگزاری مراسمات اجلاسیه باشد.
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت اقوام و نسل جوان در برنامه های اجلاسیه 4هزار شهید استان، یادآور شد: نافذین محلی، نهادهای مردمی و ngoها نقش بسزایی در فراگیری اقدامات دارند و می توانند در مردمی شدن اقدامات موثر باشند.
دکتر صادقلو پرهیز از رنگ و بوی سیاسی و جناحی در مراسمات را پراهمیت دانست و گفت: نباید در جلسات، سخنرانی ها، تبلیغات و ... مسائل جناحی دخالت داده شود چرا که موجب کاهش معنویت و جاذبه خواهد شد.
وی توجه به مباحث ترافیکی در زمان برگزاری اجلاسیه را مهم ارزیابی کرد و افزود: باید مسائل ترافیکی در رفت و آمد افراد و خانواده های شهدا به محل برگزاری اجلاسیه مورد توجه قرار گیرد و همچنین ظرفیتی را به عنوان جمعیت پیش بینی نشده مورد توجه قرار داد.
استاندار گلستان در آخرین جلسه شورای سیاست گذاری 4هزار شهید استان بر پیگیری بودجه جهت فعالیت ها، تزئینات شهری، اجرای تبلیغات جاذب، تهیه هلی کوپتر امدادی، تعیین تکلیف دهکده مقاومت، پیش بینی مشکلات احتمالی برق، ارزیابی مستمر فعالیت ها، امنیت غذایی مدعوین و انتشار چند شعار اساسی در برگزاری اجلاسیه تاکید کرد.
همچنین در این جلسه فرمانده سپاه نینوای استان گزارشی از آخرین فعالیت های صورت گرفته در راستای اجلاسیه 4هزار شهید استان ارائه کرد و گفت: اگرچه تا به امروز برنامه های زیادی ذیل اجلاسیه برگزار شده اما از فردا(14آذر) با جشنواره کشوری فیلم کوتاه مراسمات شکل تازه ای به خود می گیرند .
سردار رحمت ا... صادقی تصریح کرد: برگزاری 4شب نمایش رزمی، برگزاری کنگره شهدای کارمند ، برگزاری کنگره استانی اسوه های صبر و مقاومت و بسیاری برنامه دیگر و نهایتاً اجلاسیه 4هزار شهید استان در 25 آذر و دعای کمیل همان شب و دعای ندبه فردای آن از برنامه های اجلاسیه 4هزار شهید استان گلستان خواهد بود.
 در این جلسه روسای کمیته ها گزارشی از آخرین اقدامات خود ارائه کردند و پیرامون مباحث اجلاسیه 4هزار شهید استان گلستان بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است اجلاسیه 4 هزار شهید استان در 25 آذرماه جاری برگزار خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار