اظهارات اعضای شورای شهر در خصوص آخرین وضعیت تیم بسکتبال شهرداری و درخواست جمعی از خانواده شهدای گرگان در خصوص نامگذاری معابر شهر به نام شهیدان ،از مطالب مطرح شده در نشست شامگاه شنبه شورای اسلامی مرکز گلستان بود.
کد خبر: ۳۳۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 04 December 2016
 اظهارات اعضای شورای شهر در خصوص آخرین وضعیت تیم بسکتبال شهرداری و درخواست جمعی از خانواده شهدای گرگان در خصوص نامگذاری معابر شهر به نام شهیدان ،از مطالب مطرح شده در نشست شامگاه شنبه شورای اسلامی مرکز گلستان بود.

به گزارش ایرنا درسیصد و سی و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهرگرگان که مانند همیشه با تاخیر برگزار شد، 12 تن از سیزده عضو شورا حضور داشتند، در ابتدای جلسه رئیس شورا در سخنانی به روز جهانی معلولین و ضرورت اصلاح زیر ساخت ها و معماری ابنیه شهری اشاره کرد و گریزی به مناسبت های دیگر هفته از جمله روز دانشجو و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) داشت.
حسین ربیعی عضور شورا نیز به عنوان ناطق پیش از دستور مواردی را در خصوص لزوم اصلاح قوانین نامزدی در شوراها بیان کرد و گفت: اینکه عضویت در شورای شهر و یا روستا محلی برای کسب تجربه و سکوی کسب کرسی های مدیریتی کلان و یا نمایندگی مجلس شود ،امر پسندیده ای نیست و باید با اصلاح قوانین بستری را فراهم کنیم تا فرصت استفاده و یا سوء استفاده از ظرفیت شورا برای سایر پست ها گرفته شود.
در ادامه هر یک از اعضای شورا مواردی را در خصوص وضعیت نامناسب تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابت های سوپر لیگ کشور بیان کردند.
همچنین رسیدگی به لایحه پیشنهادی نامگذاری معابر عمومی شهر گرگان بحث دیگر شورا بود که از سوی کمیته نامگذاری ارائه شد و تعدادی از خانواده معظم شهدای شهر گرگان حاضر در محل شورا به نام پیشنهادی فلکه مجاور کوی قلعه گرگان اعتراض کرده و خواستند که نام این میدان مزین به نام شهدای قلعه حسن شود.

** بررسی کارشناسانه وضعیت تیم بسکتبال شهرداری 
علی لیاقی قائم مقام شهردار گرگان نیز خواستار بررسی وضعیت کنونی تیم بسکتبال شهردار ی گرگان شد و از آمادگی شهرداری برای هر گونه مساعدت خبر داد.
وی که عضو هیات امنای تیم بسکتبال شهرداری گرگان است، گفت که دلیل کسب نتایج ضعیف تیم شهرداری گرگان باید بصورت کارشناسانه بررسی شود و تعیین گردد که عامل ناکامی بازیکنان، کادر فنی، امکانات سخت افزاری یا اعتبارات است.
همچنین اسدالله کبیر از کارشناسان مطرح بسکتبال کشور و عضو شورای شهر اظهار داشت: هنگامی که بازیکنان جذب می شدند نظارتی بر این تیم نشد و اینک باید مشکلات آن را مرتفع کرده و از بسکتبال گرگان حمایت کنیم.
وی اضافه کرد: زمانی که مسابقات سوپر لیگ در فصل قبل به پایان رسید، باید به بررسی مشکلات تیم ،وضعیت سرمربی و بازیکنان و نیازهای آنها می‎پرداختیم و نیازسنجی مناسبی صورت می گرفت که اینگونه نشد و اینک زمان مناسبی برای به چالش کشیدن تیم شهرداری نیست.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل جاری و تا پایان هفته پنجم لیگ برتر هیچ بردی را در کارنامه ندارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار