معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران باید با همکاری مدارس ، اولیا و نهادهای فرهنگی و تبلیغی تربیت قرآنی شوند.
کد خبر: ۳۴۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 14 December 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید محمد علی صدرالساداتی  در همایش خانواده ایثارگران شهرستان مهریز افزود: تربیت قرآنی بر اساس شرع مقدس و آموزه های دینی ، فرزندان شاهد را در برابر آسیب ها مصون نگه می دارد.
وی ادامه داد: علاوه بر اولیا و خانواده های شهیدان و ایثارگران کار تربیت قرآنی از چنان اهمیتی برخوردار است که که اگر به درستی و با جدیت اجرایی شود نقش مهمی در موفقیت های یادگاران شهیدان خواهد داشت.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: باید فرزندان شاهد و ایثارگران را با معارف الهی بخصوص کلام وحی در قالب برنامه های مذهبی و فرهنگی آشنا کرد.
صدرالساداتی گفت: برگزاری مسابقات قرآنی در طول سال در سطح شهرستان ها ، استان و کشور در رشته های مختلف نقش مهمی در رسیدن به هدف های فرهنگی و انسانی جامعه زیر پوشش دارد.
وی تصریح کرد: هر سال فرزندان شاهد و ایثارگران استان یزد و همچنین همسران ایثارگران در مسابقات قرآنی ، ورزشی و هنری مشارکت بسیار خوبی دارند و صاحب عنوان های برتر کشور می شوند.
این مسئول در ادامه با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: وحدت لازمه اساسی در جامعه کنونی است و مسلمانان باید در تقویت آن همواره با جدیت برای تحقق وحدت کوشا باشند.
صدرالساداتی با بیان اهمیت و جایگاه وحدت در جامعه اسلامی گفت: در قرآن کریم در آیات متعدد به اهمیت و لزوم وحدت در جامعه اسلامی بسیار تاکیده شده و بزرگان دین نیز از این امر مهم غافل نبوده اند و پیوسته پیروان خود را دعوت به اتحاد کرده اند.
استان یزد سه هزار و 850 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار