مدیرکل کمیته امداد در دیدار با کارکنان کمیته امداد منطقه دو یاسوج عنوان کرد:
محبی : 6 هزار و 971 حامی سرپرستی سه هزار و 190 نفر از این ایتام را برعهده دارند که امسال حامیان ایتام بیش از 23 میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت مساعدت کرده اند.
کد خبر: ۳۴۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱ 25 December 2016
تعداد کل ایتام تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یاسوج 571 نفر است که 535 حامی، سرپرستی 334 نفر از این ایتام را برعهده دارند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با کارکنان کمیته امداد منطقه دویاسوج دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی  کميته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه
کمیته امداد پناهگاهی برای محرومان است، گفت: ارباب رجوع در هر سازمانی حرف اول را می زند و ما باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار داده و برخورد بسیار شایسته ای با آنها داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه دو هزار و 982 خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یاسوج هستند، افزود: از این تعداد خانوار با جمعیت 6هزار و 546 نفر، یک هزار و 852 خانواده، زنان سرپرست خانوار هستند.
محبی با تقدیر از تلاش امدادگران در راه خدمت رسانی به نیازمندان، تعداد کل ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را 6 هزار و 78 نفر عنوان کرد و گفت: 6 هزار و 971 حامی سرپرستی سه هزار و 190 نفر از این ایتام را برعهده دارند که امسال حامیان ایتام بیش از 23 میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت مساعدت کرده اند.
وی افزود: تعداد ایتام منطقه دو یاسوج 571 نفر است که 535 حامی، سرپرستی 334 نفر از این ایتام را عهده دار هستند و در سال جاری این حامیان نیکوکار سه میلیارد و 214 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت خود کمک کرده اند.
محبی خواهان همکاری و همدلی امدادگران در خصوص ارائه خدمات مطلوبتر و بهتر به جامعه هدف کمیته امداد شد.
هادی ولایتی رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در سال جاری گفت: 176 مددجوی پشت نوبت تحت حمایتی، 639 مورد تسهیلات قرض الحسنه پشت نوبت، 30 بیمار صعب العلاج و 116 مورد جهیزیه پشت نوبت از مهمترین نیازمندی های این اداره است.
وی با اشاره به اینکه 18 هزار و 173 صندوق صدقه در سطح منطقه دو یاسوج توزیع و نصب شده است، میزان کمک های مردمی به این صندوق های صدقات در سال جاری را بیش از چهار میلیارد رریال عنوان کرد.
ولایتی 46 مورد خدمات عمرانی با اعتبار دو میلیارد و 365 میلیون ریال ، پرداخت بیش از 291 میلیون ریال برای کمک به رفع سوء تغذیه 130 کودک زیر شش سال، 99 مورد جهیزیه به مبلغ 810 میلیون ریال و 104 مورد تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار دو میلیارد و 295 میلیون ریال را از مهمترین خدمات اداره منطقه دو یاسوج به مددجویان برشمرد.
شایسته ذکر است در این دیدار امدادگران کمیته امداد منطقه دو یاسوج به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه های مختلف کاری و اداری پرداختند و راهکارهای لازم ارائه شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار