رئیس هیأت کشتی استان قم از کسب سهمیه کشتی‌گیران قمی در ترکیب تیم ملی کشتی بزرگسالان کشورمان خبر داد و ابراز امیدواری کرد کشتی قم در ترکیب نهایی تیم ملی نماینده داشته باشد.
کد خبر: ۳۵۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 02 January 2017
به گزارش تابناک قم، محسن حلوایی اظهار کرد: در مسابقه‌های کشتی عمومی فرنگی کشور با تیمی کامل عازم مسابقه شدیم و این مسابقه‌ها نخستین مرحله انتخابی تیم ملی بود. پیش از این ۲ سهمیه از مسابقه‌های قهرمانی کشور به دست آورده بودیم.

در این مسابقه‌ها نیز مهدی ابراهیمی و علی زینتی رفاه موفق به کسب سکو شده و به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند. 

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای فنی فدراسیون کشتی علیرضا نجاتی کشتی گیر جوان قمی که آینده روشنی در انتظار وی است نیز برای کسب سهمیه به مسابقه‌های بین المللی اعزام می‌شود و شانس بیشتری برای کشتی قم به منظور کسب سهمیه در تیم ملی خواهد داشت.

رئیس هیأت کشتی استان با بیان این که نگاه ویژه‌ای به ۴ سال آینده داریم و برنامه ریزی بلند مدتی در کشتی قم برای این بازه زمانی صورت گرفته، گفت: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از کشتی گیران قمی در فهرست دعوت به تیم‌های ملی هستند. ۲ رویداد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و المپیک تابستانی ۲۰۲۰ گل سرسبد رویدادهای ورزشی کشور در ۴ سال آینده است و می‌خواهیم در این رویداد‌ها در تیم ملی نماینده داشته باشیم. کشتی قم هرگز در المپیک نماینده‌ای نداشته است و جوانان جویای نام ما می‌توانند خود را به المپیک برسانند گرچه کار بسیار سختی است. 

حلوایی تأکید کرد: هادی علیزاده پورنیا شانس خود را برای بازی‌های آسیایی جاکارتا حفظ کرده است و مهدی ابراهیمی و علی زینتی رفاه برای حضور در تیم ملی شانس دارند. علی اکبر حیدری هم با حضور در مسابقه‌های باشگاه‌های جهان تجربه ارزشمندی کسب کرد. افراد جوان‌تر مثل علیرضا نجاتی، رضا مردی و علی اصغر شهبازی به همراه چند چهره جوان دیگر می‌توانند تاریخ ساز شوند و آینده متعلق به آن‌هاست.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار