معاون مالی و اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد:
معاون مالی و اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تخصیص هفت میلیارد ریال برای تکمیل پروژه ٤ مجتمع فرهنگی استان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 04 January 2017
معاون مالی و اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تخصیص هفت میلیارد ریال برای تکمیل پروژه ٤ مجتمع فرهنگی استان خبر داد.

 محمد عارف رشنوادی، افزود: این مبلغ از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای برای تکمیل پروژه های عمرانی استان اختصاص داده شده است.

به گفته وی، این پروژه ها متعلق به شهرهای کلاله، انبارالعلوم، نوکنده و خان ببین است.

رشنوادی به ناتمام ماندن مجتمع فرهنگی، هنری بهارستان در گرگان اشاره کرده و ضرورت تکمیل آن را تخصیص اعتبار دانست و تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی استان و اداره مسکن و شهرسازی گلستان این پروژه ٢٢بهمن سال جاری افتتاح می شود.

وی از بهره برداری کتابخانه اینچه برون در دهه فجر سال جاری خبر داد و اظهار کرد: با رفع مشکل تاسیساتی، این مجتمع  دهه فجر امسال افتتاح می شود.

معاون مالی و اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه یادآور شد: جلسه ای هفته آینده برای تخصیص اعتبار تالار مرکزی گرگان با حضور معاون عمرانی و مدیریت برنامه ریزی استان، مدیران کل دفتر فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان ارشد گلستانی تشکیل می شود؛ امید است با تامین اعتبار، این پروژه پیشرفت قابل توجهی یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار