سرمربي تيم استپ قزوين خبر داد
سرمربي تيم استپ استان قزوين از آمادگی تيم استپ این استان برای شرکت در مسابقات کشوری خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، ماه‌فروغ صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه اردوی آمادگی جسمانی استان قزوین با گذشت یک هفته پس از برگزاری مسابقه انتخابی تشکیل شد، اظهار داشت: از بازیکن‌های انتخابی تست‌های پایانی گرفته شده و با توجه به وضعیت جسمانی و آمادگی بازیکنان به گروه تقسیم شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه برای اعزام تیم فقط چهار ماه فرصت وجود دارد بنابراین به دلیل محدود بودن زمان برای سال جاری یک تیم برای مسابقات اعزام شده و این مسابقات در دو بخش تیم‌های ایروبیک و استپ برگزار می‌شود.

سرمربی تیم استپ استان قزوین با بیان اینکه تنها یک تیم ورزشی به دلیل محدود بودن زمان برای مسابقات اعزام می‌شود، عنوان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته برای سال جاری فقط تیم استپ برای شرکت در مسابقات کشوری حضور پیدا می‌کند.

صفاری تصریح کرد: همچنین گروه تیم ایروبیک هم تشکیل داده شده و تمرینات آن از سوی بازیکنان در حال انجام است که برای سال آینده دو تیم ایروبیک و استپ به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

این مسؤول ورزشی خاطرنشان کرد: این مسابقات با توجه به استاندارد آیین‌نامه جهانی داوری در دو بخش پپتید و گرند بوده که پپتید شامل تیم‌های کوچک پنج نفره و گرند هم تیم‌های بزرگ 6، هفت و هشت نفره است.

سرمربی تیم استپ استان قزوین یادآور شد: برای سال جاری تیم استپ‌گرند هشت نفره برای مسابقات اعزام می‌شوند که تمرینات این تیم هم به صورت پنج روز در هفته از مهر ماه سال جاری آغاز شده و تا اعزام نهایی تیم ادامه دارد.

صفاری مطرح کرد: تمرینات بدنسازی از تمرینات مهارتی بازیکنان تیم استپ‌گرند هشت نفره برای اعزام به مسابقات در باشگاه دختران ایران و همچنین در سالن عفاف مجموعه ورزشی الغدیر انجام می‌شود که هر جلسه تمرین بین سه تا چهار ساعت است.

این مسؤول ورزشی خاطرنشان کرد: میزان آمادگی جسمانی بازیکنان با وجود فرصت محدود در حد قابل قبول افزایش یافته و از آسیب‌دیدگی بازیکنان به صورت گسترده جلوگیری شده تا مشکلی در اعزام تیم وجود نداشته باشد.

سرمربی تیم استپ استان قزوین با اشاره به انگیزه خوب بازیکنان تیم تصریح کرد: روتین اجرای تیم تکمیل شده و در مرحله تمرین برای یک اجرای بی‌نقص و با کیفیت در مسابقات هستیم.

صفاری گفت: چهار نفر از بازیکنان تیم در مسابقات جهانی استپ دختران نوجوان که در سال 2009 برگزار شد، شرکت داشتند و تجربه حضور در مسابقات را دارند اما مابقی بازیکنان تیم تازه کار بوده و تجربه شرکت در مسابقات در هیچ رشته ورزشی را ندارند که تلاش می‌شود این نفرات به دلیل بی‌تجربگی در زمین مسابقات با مشکل مواجه نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار