معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم از روز چهارشنبه هفته‌جاری تا جمعه شاهد بارش باران، بارش برف، وزش باد و کاهش دمای هوای استان باشیم.
کد خبر: ۳۶۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 30 January 2017
احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته بیشترین بارش باران مربوط به قائم‌شهر 20 و ساری 19میلی‌متر بوده است.
 
وی افزود: در این مدت بیشترین برف از کیاسر با ارتفاع 21، پل‌سفید 15 و آلاشت 9 سانتی‌متر به ثبت رسید.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه دمای هوای ساری در سردترین ساعت به دو درجه بالای صفر رسید، اضافه کرد: کمینه دمای هوای استان نیز طی 24 ساعت گذشته مربوط به بلده 18، کجور 12، سیاه‌بیشه 10 و آلاشت 9 درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.
 
این مسؤول با بیان اینکه آسمان مازندران طی امروز و فردا عمدتاً صاف تا نیمه‌ابری است، مازندران، یادآور شد: از فردا شب شرایط برای ابرناکی هوا مهیا شده که انتظار داریم شاهد بارش‌های پراکنده به‌ویژه در غرب استان باشیم.
 
اسدی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز چهارشنبه بارش‌ها در سطح مازندران گسترش یافته و تا روز جمعه مناطق شرقی استان را در برمی‌گیرد که انتظار داریم در این مدت شاهد بارش باران، بارش برف، وزش باد و کاهش دمای هوای استان باشیم.
 
وی ادامه داد: جاده‌های کوهستانی استان علاوه بر ریزش برف گاهاً مه‌آلود و با کاهش دید همراه بوده و سطح جاده‌ها لغزنده خواهد بود.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت افزایش موج و از روز چهارشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار