به مناسبت گرامی داشت سی و هشتمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه دستاوردهای سمن های استان ایلام روز پنجشنبه در آیینی با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی، فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ 02 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛این نمایشگاه با هدف فرهنگسازی فعالیت جمعی و مشارکت اجتماعی و نیز ارائه فعالیت هاتشکل مردم نهاد استان ایلام و توانایی های جوانان در سومین روز از دهه مبارک فجر در فرهنگسرای جوان شهر ایلام گشایش یافت.
 
توسعه تعاون و همکاری و ارتباط سمن ها با همدیگر، افزایش تعامل دو سویه بین سمن ها و دستگاه های دولتی، تقویت باور عمومی و استفاده از ظرفیت تشکل ها در جهت توسعه استان از دیگر اهداف و کار کردهای نمایشگاه توانمندی و دستاورد سمن های ایلام اعلام شده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در حاشیه این آئین گفت: در این نمایشگاه 15 غرفه از دستاوردهای 46 سازمان مردم نهاد فعال استان برپا شده است.
 
بهروز حیدرزاده اظهار کرد: این سازمان ها دستاوردهای خود در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، فضای مجازی، آسیب های اجتماعی، گردشگری، ایثار و شهادت و عفاف و حجاب را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.
 
وی یادآور شد: این نمایشگاه تا 19 بهمن ماه از ساعت 8 صبح تا 15 ظهر در فرهنگسرای جوان شهر ایلام پذیرای بازدید کنندگان است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام همچنین از رونمایی از کتاب شهدای ورزشکار استان ایلام با حضو راستاندار و دیگر مسئولان خبر داد و گفت: در این کتاب زندگینامه و افتخارات ورزشی 68 شهید ورزشکار استان درج شده است.
 
به گزارش تابناک ایلام، قرار بود آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سمن ها و رونمایی از کتاب شهدای ورزشکار استان ایلام با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شود که سفر وی به دلیل بارش برف در فرودگاه مهرآباد و لغو پرواز تهران -ایلام انجام نشد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار