مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل خبر داد:
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل از افتتاح ۴۶ میلیارد ریال پروژه مخابراتی در این استان در طول هفته ارتباطات خبر داد.
کد خبر: ۳۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 21 May 2015
به گزارش مهر، یاور محمدحسینی در جلسه توسعه زیرساخت های ارتباطی در اردبیل گفت: این رقم در قالب ۲۸ طرح مخابراتی و در مناطق شهری و روستایی سطح استان به بهره برداری می رسد.

وی در تشریح پروژه های افتتاحی این شرکت در طول سال یادآور شد: البته باید تاکید کرد که معمولا پروژه های سنگین مخابراتی در مناسبتهایی نظیر هفته دولت و دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تصریح کرد: با این وجود این تعداد طرح اجرایی و فنی نیز با تلاش متخصصان این شرکت برای هفته ارتباطات آماده بهره برداری شده تا شاهد توسعه خدمات ارتباطی و مخابراتی در استان باشیم.

وی اعتبارات این طرحها را از محل اعتبارات داخلی شرکت مخابرات برشمرد و متذکر شد: تاسیس و توسعه ۲۰ مرکز پرظرفیت و کم ظرفیت شهری و روستایی و سیستم انتقال و سوئیچ با بیش از سه هزار و ۹۱۰ هزار شماره تلفن ثابت از جمله این پروژه ها است.

محمدحسینی از نصب و راه اندازی هشت ایستگاه تلفن همراه اول BTS در هشت نقطه این استان خبر داد و بیان داشت: این نقاط در بخش شهری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی همچنین ضریب نفوذ تلفن ثابت در این استان را ۳۴ درصد و ضریب نفوذ تلفن همراه را ۷۹.۶ درصد برشمرد و تاکید کرد که هم اکنون بیش از ۴۲۴ هزار شماره تلفن ثابت و حدود یک میلیون شماره تلفن همراه در استان فعال است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار