همزمان با هفته ارتباطات 28 پروژه مخابراتی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 24 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این 28 پروژه مخابراتی با سرمایه‌گذاری 46 میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: عمده پروژه‌های افتتاحی‌مان را با حجم سنگین سرمایه‌گذاری در هفته دولت و دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسانیم اما در گرامیداشت هفته ارتباطات و یوم‌الله سوم خرداد تلاش کردیم تا 28 پروژه مخابراتی را افتتاح کنیم.

یاور محمد حسینی ضرورت تأسیس و توسعه 20 مرکز پرظرفیت و کم‌ظرفیت را در مناطق شهری و روستایی از جمله این پروژه‌ها اعلام کرد و گفت: راه‌اندازی این مجموعه می‌تواند توان ارائه خدمات ما را در تلفن همراه افزایش دهد.

وی تصریح کرد: سیستم انتقال و سوئیچ در مجموع با ظرفیت 3 هزار و 910 شماره تلفن ثابت را افتتاح می‌کنیم تا در تمامی استان اردبیل بتوانیم یک فرصت خوبی را برای واگذاری‌های به روز و در لحظه در تلفن ثابت فراهم کنیم به طوری که ما در استان اردبیل در این زمینه مشکل خاصی را نداریم و آماده واگذاری به روز تلفن ثابت هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل یکی از زیرساخت‌های لازم در توسعه تلفن همراه را تقویت ایستگاه‌های بی‌.تی‌.اس و تلفن همراه اول اعلام کرد و یادآور شد: این ایستگاه‌ها در هشت نقطه استان نصب و راه‌اندازی شده‌اند تا هموطنانمان از آنها بهره‌برداری کنند.

محمد حسینی تعداد سایت‌های تلفن همراه را در استان اردبیل بیش از 450 سایت اعلام کرد و ادامه داد: ما همچنان در توسعه این فرایند به ویژه در جاده‌ها و مسیرهای مواصلاتی و مناطق روستایی برنامه‌ریزی‌هایمان را انجام می‌دهیم.

وی بیان کرد: برای راه‌اندازی این پروژه‌ها شرکت مخابرات از محل اعتبارات داخلی 46 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده و انتظار می‌رود این حرکت زمینه تحول خوب و توسعه همه‌جانبه را در بخش مخابراتی و ارتباطات فراهم بیاورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار