فرماندار قم:
فرماندار قم گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ضروری است.
کد خبر: ۳۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷ 26 May 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی فرمانداری قم، رضا سیار روز دوشنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان قم در سال جاری، با اشاره به ضرورت ترویج کتاب و کتابخوانی بیش از گذشته بر استفاده از امکانات وتکنولوژی جدید از جمله ظرفیت فضای مجازی در جهت ترویج کتاب و کتابخوانی تاکید کرد. 

رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان قم با بیان اینکه امروز تلفن همراه، اینترنت و فضای مجازی فراگیر شده است، سمت و سو دادن این امکانات در جهت ترویج کتاب و کتابخوانی و مطالعه را خواستار شد. 

سیار با اشاره به ضرورت تاسیس کتابخانه در شهرک های جدید و مناطق فاقد کتابخانه اظهار داشت: با توجه به هجمه فرهنگی دشمن بهتر است در این خصوص آفندی عمل شود .

در ادامه این نشست مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سالروز فتح خرمشهر و تقدیر از حمایت های روسای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان و استان قم ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همزبانی بیشتر مسوولان استان در جهت ارتقای کتابخوانی گام های بلندی برداریم.

امیرعطاء الله جباری در ادامه به راه اندازی کتابخانه علامه امینی و علی ابن موسی الرضا(ع) اشاره کرد و افزود: در سال گذشته اقدامات مهمی در جهت رفع مشکلات مناطق فاقد کتابخانه شهرستان قم، بخصوص روستاها صورت گرفت که امیدواریم با حمایت فرماندار و سایر مسوولان این روند ادامه داشته باشد.

نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان قم در سال 94 به ریاست فرماندار قم و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم، معاون پررشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان و معان سیاسی اجتماعی فرماندار در محل فرمانداری قم برگزار شد.

تغییر حق عضویت کتابخانه های عمومی شهرستان قم و تعیین تکلیف وضعیت ملکی کتابخانه های روستایی از جمله مصوبات این نشست بود. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار