امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه پیشانی هر مملکتی دستگاه قضایی آن کشور است، گفت: نحوه عملکرد دستگاه قضایی نمادی از جامعه و کشور است.
کد خبر: ۴۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 28 May 2015
تابناک فارس به نقل از شبستان:آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس امروز (7خرداد) در جلسه جامعه روحانیت شیراز با اشاره به اینکه پیشانی هر مملکتی دستگاه قضایی آن کشور است، گفت: نحوه عملکرد دستگاه قضایی نمادی از جامعه و کشور است.

امام جمعه شیراز با یادآوری این مطلب که تلاشی که آغاز شده ادامه یابد و آثار این حرکت مشهود و ملموس است، افزود: حضور اتباع بیگانه در فارس بیش از جاهای دیگر است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اتباع بیگانه در هر کشوری فرصت و تهدید هستند، اظهار داشت: اگر چهره های بلند علمی و فکری و یا صاحب سرمایه باشند فرصت است اما اگر افرادی با ویژگی های خاصی مهاجرت کنند می توانند تهدیدی برای جامعه باشند.

وی با یادآوری این مطلب که حضور اتباع بیگانه می تواند مشکلات و معضلات فکری، فرهنگی و اجتماعی را در جامعه در پی داشته باشد، اظهار داشت: اعضای جامعه روحانیت از دادستان درخواست دارند که واقعا نسبت به اتباع بیگانه دقت کند و اتباع بیگانه یا در قالب اردوگاه ها باشند و یا اشراف اطلاعاتی و امنیتی برای دستگاه های امنیتی از این افراد فراهم شود و وجود داشته باشد.

آیت الله ایمانی با اشاره به اینکه آنچه که در شیراز روی داده برخی مسائل حاشیه شهر به مرکز شهر رسیده است که در اطراف حرم مطهر و بافت فرسوده است، اظهار داشت: این مسئله باید به جدیت مورد توجه و عنایت خاص باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار