رییس حوزه انتخابیه ورامین گفت: برای تامین رفاه بیشتر بانوان، یک شعبه اخذ رای ویژه بانوان در ورامین راه اندازی شد.
کد خبر: ۴۲۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 10 May 2017
محمد رضا یوسفی در جمع خبرنگاران با بیان این که باید زمینه تکریم بانوان در جامعه و رفاه حال آن ها فراهم شود، اظهار داشت: یک شعبه اخذ رای ویژه بانوان در ورامین راه اندازیشده که تمام عوامل و دست اندرکاران آن نیز بانوان هستند.

وی با بیان این که ۲۲۲ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای شهرستان ورامین در نظر گرفته شده است، گفت: این شعب در مناطق شهری و روستایی مستقر می شوند و ۱۵۹ شعبه ثابت در شهر و ۵۱ شعبه در روستا هستند و ۱۰ شعبه سیار نیز برای اخذ آراء مردمی در نظر گرفته شده است.

یوسفی بابیان اینکه مقدمات برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ورامین فراهم شده است، اضافه کرد: تلاش داشتیم که شعب اخذ رای در مدارس و مراکز دانشگاهی مستقر شوند.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان ورامین با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تعداد صندوق های رای در این حوزه انتخابیه، گفت: با افزایش شعب اخذ رای، مردم با راحتی بیشتر می توانند رای خود را به صندوق ها بیاندازند.

وی در پایان تعداد کل نامزدهای شورای اسلامی در حوزه شهری را  ۱۸۸ نفر و نامزدهای شورای اسلامی حوزه روستایی را در دو بخش این شهرستان ۳۳۸ نفر دانست.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار