حاشیه های مراسم تجلیل از اعضای ستاد انتخاباتی روحانی:
رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان یزد ضمن سپاسگزاری از همه فعالان ستاد ، اظهار داشت: توقع نداشتیم در دولت آقای روحانی، شرایط برخی شهرستان ها و روستاهای استان به گونه ای باشد که نسبت به فعالیت های دولت اطلاع رسانی کافی صورت نگرفته باشد.
کد خبر: ۴۳۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴ 03 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛غلامعلی سفید شب گذشته در این مراسم ادامه داد: جای گلایه دارد که برخی نمایندگان در پوشش بی طرفی، در حالی که حتی اصولگرایان به حمایت از دکتر روحانی بلند شدند، این نمایندگان واکنش مناسبی در انتخابات نداشتند.
سفید که در جمع فعالان ستاد انتخاباتی حسن روحانی سخن می گفت، با طرح مجدد انتقاد از ایراد اتهام پرداخت 50 میلیارد تومان به یکی از ستادها توسط نماینده شورای نگهبان در هیئت نظارت استان یزد، گفت: متاسفانه دروغگویی برای برخی واجب شده، و به جای پاسخگویی و عذرخواهی مسایل غیر مرتبط را مطرح می کنند.
رییس ستاد روحانی در استان یزد اظهار داشت: می گویند تو به رد صلاحیت خودت اعتراض داری چنین می گویی و ما مستندات را به مراجع قضایی می دهیم، می گویم بله من ان اتفاق را ظلم فاحش به خودم می دانم اما این موضوع چه ربطی به دروغگویی شما دارد؟ و اگر مستندات را می خواستید ارائه کنید چرا در حضور جمعیت بر بالای منبر به تشویش اذهان می پردازید؟
وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از نکات مهم انتخابات را به میدان آمدن نسل جدید به عرصه های انتخابات دانست و گفت: انتخابات نزدیکی نسل ها و قومیت ها را به نظام نزدیک کرد.
غلامعلی سفید گفت: انتخابات ریاست جمهوری همه اقشار اصلاح طلب و اعتدال گرا را به وحدت رساند و همه با هم کار کردند.
در ادامه دکترفروزان نیا فعال ستاد احمدی نژاد در سال 88 در جمع حامیان روحانی در یزد با ارایه رزومه کاری اش گفت از روحانی حمایت می کند.
حامی ستاد ائتلاف اصولگریان برای انتخابات مجلس در سال گذشته تاکید کرد باید بدون در نظر گرفتن فعالیت ستادی افراد از اقشار مختلف استفاده کرد.
این اتفاق لحظاتی پس از مراسم واکنش شدید برخی فعالان ستاد روحانی را برانگیخته است به گونه ای که از احتمال  زد و بند سیاسی پشت پرده ابراز نگرانی شدید شده است.
لازم به ذکر است که میزبانان مراسم امشب در  جشن پیروزی دور قبل دکتر روحانی در واکنش به حضور فلاح زاده، استانداردولت احمدی نژاد در یزد به نشانه دعوت از چهره غیراصلاح طلب مراسم را ترک کردند و مشخص نیست چرا خودشان بعد از 4سال دوباره این رفتار را کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار