مدیر کل آموزش و پرورش تهران گفت: باید تناسب بین ورودی و خروجی آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۴۳۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 06 June 2017
علیرضا کمرئی در رابطه با وضعیت نقل و انتقال معلمان عنوان کرد: این مسئله امسال به استان‌ها واگذار شده و با توجه به حجم نیاز و مازاد و نیروهای مازاد این امر اجرایی می‌شود .

 وی ادامه داد: چنانچه استان مبداء و مقصد تمایل به این نقل و انتقال داشته باشند کار تحقق پیدا کرده و پس از مراحل اداری نقل و انتقال صورت می‌گیرد که امسال از اول خرداد ماه این مسئله شروع به کار کرده است .

 مدیر کل آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه در تهران با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم، گفت: امسال بیش از 4000 نفر تا پایان سال مالی 96 بازنشست میَ‌شوند که ورودی آموزش و پرورش کمتر از خروجی آن است .

 وی تصریح کرد: از گذشته این باور وجود داشته که نیروهای مازاد در شهر تهران وجود دارد حال آنکه به دلیل تغییر نظام آموزشی و شرایط موجود چنین مسئله‌ای وجود ندارد و چنانچه محدودیت‌های نیروی انسانی برطرف نشود تا 2 سال آینده تأمین نیاز می‌کنیم .

 کمرئی با اشاره به اینکه معلمان در فرآیند نقل و انتقال در مناطق 14 تا 19 بیشترین جذب را دارند، اظهار کرد: اغلب افرادی که در این فرآیند شرکت می‌کنند خانمها هستند و همین مسئله باعث شده توازن جنسیتی در نیروی انسانی وجود نداشته باشد و آمارها حاکی از وجود 71 درصد خانم‌ها در حرفه معلمی است .

 وی تاکید کرد: در جنسیت برادران نیاز به جذب معلم داریم و این مسئله باید مورد توجه قرار بگیرد .

 بر اساس گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران، مدیر کل آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه نحوه جذب معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدگان ماده 28 و جبران از طریق حق‌التدریس است، یادآور شد: باید تناسب بین ورودی و خروجی آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: بازنشستگی ، معلم ، تهران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار