مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه گفت: یک دستگاه ایکس‌ری با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان برای کنترل تردد کامیون‌ها در مرز پرویزخان خریداری و در پایانه نصب شد.
کد خبر: ۴۵۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 03 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم، بهمن خسروانی  اظهار داشت: ورود و خروج مسافران  مرز پرویزخان از یک سالن انجام می‌شود و با راه‌اندازی سالن جدید به زودی مسیر
ورود و خروج مسافران از هم جدا خواهد شد.

وی درباره تأمین رفاه حال مسافران و تسریع در امر بازرسی عنوان کرد: هم‌اکنون دو بازرس خانم نیز در مرز پرویزخان مستقر هستند و یک دستگاه ایکس‌ری با اعتبار 18 میلیارد تومان نیز برای کنترل تردد کامیونها در مرز پرویزخان خریداری و در پایانه نصب شده است.

خسروانی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در مرز خسروی گفت: طی بازدید مقامات و مسئولان از مرز خسروی نیز تمامی تمهیدات و مسائل اساسی حول محور تردد زائران در ایام اربعین حسینی از جمله تأمین مسائل امنیتی زائران و تردد افراد بدون گذرنامه مورد بررسی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین استانی صبح پنجشنبه از فعالیت ها و زیرساخت های مرز پرویز خان ، همچنین پتانسیل ها و وضعیت کنونی مرز خسروی در آستانه تردد زائران اربعین حسینی بازدید کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: دولت عراق تأمین امنیت زائران ایرانی از مرز خسروی را پذیرفته و در این خصوص تمامی تمهیدات لازم تدوین و برنامه‌ریزی شده است.

خسروانی گفت: در این بازدید وضعیت تردد، صادرات و واردات عبور و مرور کامیونهای حمل کالا و سوخت مورد بررسی قرار گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار