محمدرضا وطنی مدیرکل آموزش و پرورش:
جلسه ی معاونین آموزش متوسطه ی مدیریت های آموزش و پرورش شهرستان با حضور مدیران کل محترم آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه ای گلستان در گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 10 July 2017
جلسه ی معاونین آموزش متوسطه ی مدیریت های آموزش و پرورش شهرستان با حضور مدیران کل محترم آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه ای گلستان در گرگان برگزار شد.

وطنی مدیر کل محترم آموزش و پرورش تصریح کرد: کار آموزش و پرورش باید به شکل تیمی متشکل از نیروهای زبده در حوزه های آموزشی و پرورشی به شکل منسجم و هماهنگ بدون تفکیک از یکدیگرانجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ضمن تأکید بر افزایش اختیارات مدیر مدرسه در تصمیم گیری های مدرسه افزود: پالایش و آموزش مدیران را در راستای گسترش مدرسه  محوری جدی بگیریم.

محمدرضا وطنی در پایان انتخاب سرگروه های آموزشی توانمند را در سطح استان و شهرستان ها از جمله وظایف مهم اداره ی گروه های آموزشی استان تلقی نموده و تحقق آن را در پیشبر اهداف آموزشی بسیار مهم دانست .

در ادامه مهندس تیرانداز مدیر کل محترم سازمان فنی و حرفه ای استان نیز با تقدیر از همکاری های تنگاتنگ فی ما بین معاونت آموزش متوسطه ی اداره کل آموزش و پرورش و سامان فنی و حرفه ای افزود: به جرأت می توان گفت آموزش و پرورش استان گلستان جزء معدود استان هایی است که تا این حد بین دو حوزه ی معاونت آموزشی این اداره کل و سازمان فنی و حرفه ای ارتباط سازنده و مفید برقرار نموده است که امیدواریم این ارتباط نتایج ارزشمندی در حوزه ی مهارت آموزش و اشتغال جوانان در آینده به دنبال داشته باشد .

سپس دکتر حاجیلری معاون آموزش متوسطه ی اداره کل آموزش و پرورش ضمن تقدیر از مدیران کل آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه ای و حضار حاضر در جلسه و با اذعان به این که تمام سیستم آموزشی با حمایت از اجرای برنامه های حوزه ی معاونت آموزش متوسطه باعث شده اند تا در تحقق اهداف آموزشی روند روبه رشد و قابل قبولی را کسب نماییم گفت: حلاوت این موفقیت را به تمام عزیزانی که در سراسر استان تلاش نموده اند تقدیم می کنیم.

معاون آموزش متوسطه ی استان با شاره به این که اولویت برنامه های آموزشی این معاونت در سال تحصیلی آتی طراحی یک مدل آموزشی جدید با رویکرد تحول در مدرسه به عنوان کلیدواژه ی اصلی ارتقای آموزش استان خواهد بود افزود: تلاش معاونت آموزش متوسطه بر این است که در ادامه ی فعالیت های خود در جریان آموزش، رویکرد آموزشی را به جای تک ساحتی به سمت چند ساحتی سوق دهیم که یکی از اصلی ترین آن ها آموزش مهارت های فنی و حرفه ای در حوزه ی خوداشتغالی جوانان پس از فارغ التحصیلی از آموزشگاه خواهد بود که دراین زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار