مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در شهرستان جوانرود بیش از 17 هزار مشترک در بخش های مختلف، از خدمات گاز طبیعی استفاده می کنند.
کد خبر: ۴۵۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 11 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه، سیروس شهبازی که به همراه فرماندار جوانرود از پروژه های گازرسانی این شهرستان  بازدید می کرد، اظهار داشت: بیش از 16 هزار مشترک در بخش شهری و قریب به  یکهزار مشترک در بخش روستایی شهرستان جوانرود تحت پوشش شبکه گازرسانی هستند.

وی افزود: برای گازرسانی به نقاط شهری و روستایی این شهرستان تاکنون بیش از 55 میلیارد ریال هزینه شده است.

مهندس شهبازی با اشاره به پایین بودن ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی شهرستان جوانرود، از برنامه های شرکت گاز استان کرمانشاه برای توسعه گازرسانی به روستاهای این شهرستان خبر داد و افزود: هم اکنون پروژه گازرسانی به 26 روستای شهرستان جوانرود در قالب 2 پیمان و با اعتبار 5 میلیارد تومان در دست اجرا می باشد.

وی افزود: پروژه گازرسانی به 4 روستای محور شروینه نیز در کمتر از یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و ساکنان این روستاها از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

مهندس شهبازی با اشاره به در دست مطالعه و طراحی بودن گازرسانی به 18 روستای شهرستان جوانرود تصریح کرد: مطابق برنامه ریزی انجام گرفته همه روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان طی 3 سال آینده به شبکه گازرسانی متصل خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گازاستان کرمانشاه از همکاری فرماندار جوانرود و سایر مسئولین و مردم این منطقه در راستای اجرای پروژه های گازرسانی تشکر کرد و استمرار و افزایش همکاریها خصوصا در زمینه تحصیل اراضی به منظور عدم توقف پروژه های گازرسانی  را خواستار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار