مسئول روابط عمومی هیئت بسکتبال استان سمنان:
مسئول روابط عمومی هیئت بسکتبال استان سمنان از راه یابی تیم بسکتبال دختران سمنان به جمع هشت تیم برتر کشور خبر داد و گفت: دو تیم اصفهان و سمنان به مرحله سوم قهرمانی کشور راه یافتند.
کد خبر: ۴۷۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 05 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، مجتبی پیشدادیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه شاهرود از روز چهارشنبه ۱۱لغایت جمعه ۱۳ مرداد میزبان مرحله دوم مسابقات بسکتبال نوجوانان دختر کشور با حضور تیم‌های سمنان، اصفهان، اردبیل و یزد بود، ابراز داشت: طی برگزاری شش بازی دو تیم اصفهان و سمنان به ترتیب مقام اول و دوم گروه خود را کسب و به مرحله سوم رقابت راه یافتند.

بسکتبال بانوان گرگان

وی با اشاره به نتایج بازی‌ها افزود: در بازی اول سمنان ۷۲ به ۲۶ یزد را برد و در بازی دوم اصفهان ۷۹ بر چهار از مصاف اردبیل گذشت در بازی سوم اصفهان ۸۷ به هشت از صدر یزد عبور کرد و در بازی چهارم سمنان ۷۹ بر ۲۸ مقابل اردبیل به پیروزی رسید و بازی پنجم با برد یزد مقابل اردبیل خاتمه یافت و در بازی آخر سمنان ۲۵ بر ۷۹ پیروزی را به اصفهان واگذار کرد.

مسئول روابط عمومی هیئت بسکتبال استان سمنان همچنین ابراز داشت: در مرحله اول به میزبانی شهر دامغان چهار تیم تهران، سمنان، قم و مازندران شرکت کردند که دو تیم تهران و سمنان موفق به صعود و حضور در دور دوم مسابقات شدند.

پیشدادیان افزود: با توجه به میزبانی‌های خوب شاهرود برای برگزاری دور سوم درخواست میزبانی داده شد که امیدواریم بتوانیم ضمن تدوام میزبانی ها شاهد درخشش تیم سمنان در رده‌های بالاتر باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار