براساس آمارهای اعلام شده، 84 متکدی در سطح شهر ایلام وجود دارند که بیش از 98 درصد از این تعداد غیر بومی هستند.
کد خبر: ۴۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 17 June 2015
"مجید کاکی"، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ایلام از جمع آوری متکدیان سطح این شهر خبر داد و گفت: طرح جمع آوری متکدیان در شهرستان اجرایی می شود.
 مجید کاکی روز دوشنبه در نشست ساماندهی متکدیان اظهار کرد: مردم توجه کنند که کمک به متکدیان در حقیقت فراهم کردن زمینه گسترش تکدی گری در جامعه است.

وی افزود: طرح جمع آوری متکدیان سطح شهر ایلام بزودی و بصورت مستمر با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی اجرا می شود و متکدیان به مراجع قضایی تحویل داده می شوند.
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ایلام با اشاره به ضرورت راه اندازی اردوگاهی ویژه ساماندهی متکدیان درایلام گفت: در این خصوص و بر اساس قانون راه اندازی اردوگاه متکدیان درهر شهر باید جمعیتی بیش از 500 هزار نفر داشته باشد که متاسفانه ایلام از این امر مستثنی است. 
کاکی یادآور شد: ایجاد اردوگاه برای جمع آوری، نگهداری و ساماندهی متکدیان سطح شهرهایی با جمعیت 200 تا 500 هزار نیز با نظر استاندار مشخص می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: اهتمام جدی ما بر این است که به سمتی پیش برویم که اعلام کنیم شهر ایلام فاقد این گونه ناهنجاری های اجتماعی است.

کاکی با اشاره به نقش صدا و سیما بعنوان رسانه ملی در فرهنگ سازی مردم در خصوص تکدی گری، گفت: رسانه ها باید در این حوزه فعال باشند و نقش بسیار موثری را در آگاهی مردم ایفا کنند.
براساس آمارهای اعلام شده، 84 متکدی در سطح شهر ایلام وجود دارند که بیش از 98 درصد از این تعداد غیر بومی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار