در هفته دفاع مقدس صورت گرفت:
سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان در نشست صمیمی با فرزندان شهدا و ایثارگران و بسيجيان شاغل در اداره کل دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۵۰۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 28 September 2017
سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان در نشست صمیمی با فرزندان شهدا و ایثارگران و بسيجيان شاغل در اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

مهندس حسين محبوبي سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان در نشستی صمیمی با فرزندان شهدا و ایثارگران به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: هم‌اکنون در روزهای فرخنده‌ای قرار داریم که به واسطه دلاوری مردم و به خصوص شهدا و ایثارگران دشمن را سرنگون کرده و از خاك و وطن خود بيرون كرديم.

محبوبي افزود: جامعه کنونی با الگوگیری از شهدا و رزمندگان می‌تواند هر گونه توطئه‌ای را از سوی دشمن خنثی و كليه امور را عليرغم مشكلات و محدوديت ها پيش ببرد. 

سرپرست راه و شهرسازي استان اضافه كرد : بزرگترین سرمایه هرسازماني داشتن نیروی انسانی موفق است که خوشبختانه فرزندان شهدا در هر دستگاهی که مشغول به خدمت شده‌اند بعنوان افراد موفق شناخته می‌شوند.

در بخشی از این جلسه فرزندان شاهد و ایثارگر مسائل خود را در موضوعات بیان کرده و از مدير كل خواستند تا موانع موجود را از میان بردارند.

محبوبي سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان بعد از شنیدن سخنان فرزندان شاهد و ایثارگر از مسئولان مربوطه درخواست کرد تا نسبت به حل مشکلات مطرح شده اقدامات لازم را انجام دهند.

در انتها ي اين ديدار با توجه به قرار گرفتن در هفته امر به معروف و نهي از منكر از چند تن از همكاران با توجه به فعاليتهاي انجام شده دراين خصوص تقدير و تشكر شد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار