به گفته مسئول طرح حلقه‌های صالحین همدان طرح یاوران ولایت در همدان اجرایی می شود.
کد خبر: ۵۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲ 27 June 2015
مسئول طرح حلقه‌های صالحین همدان از برگزاری طرح یاوران ولایت در همدان از 11 مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس ، محمد اسماعیل ‌بیگی با اشاره به برگزاری طرح یاوران ولایت در همدان از 11 مرداد ماه سال جاری اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود یک‌هزار دانش‌آموز بسیجی دختر و پسر در این طرح شرکت کنند.

وی برگزاری این طرح را در چهار دوره دانست و گفت: در این دوره‌ها کلاس‌های بصیرتی، معرفتی، تربیتی، آموزشی، اعتقادی و اخلاقی برای بسیجیان برگزار می‌شود.

مسئول طرح حلقه‌های صالحین همدان هدف از اجرای این طرح را بصیرت‌افزایی در مقابل دشمنان دانست و با بیان اینکه با توجه به القای شبهات بسیار از سوی دشمن، برخورداری از معرفت دینی نیاز امروز جامعه است، خواستار توجه به این مهم شد.

وی جریان‌شناسی، مشاوره تحصیلی، مدیریت ارتباطی و روانشناسی نوجوانان و جوانان را از دیگر اهداف این طرح دانست.

اسماعیل‌بیگی با اشاره به استفاده از اساتید حوزه علمیه قم برای بهره‌مندی دانش‌آموزان گفت: تبادل نظر در ارتباط با مباحث مختلف نیز در این طرح دیده شده است.

اسماعیل‌بیگی با اشاره به هزار دانش‌آموز برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، الگوپذیری از این دانش‌آموزان برای دفاع از حریم ولایت و دین مبین اسلام را از دیگر رویکردهای اجرای طرح یاوران ولایت دانست.

وی ادامه داد: باید سطح دیدگاه دانش‌آموزان را بالا برده و آنها را برای مقابله با دسیسه‌های دشمن آماده کنیم زیرا این دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور هستند.

مسئول طرح حلقه‌های صالحین همدان از برنامه‌ریزی‌های وسیع دشمن برای ایجاد خلأ اعتقادی در بین جوانان و نوجوانان سخن به میان آورد و گفت: از بین بردن ترفندهای فرهنگی و دینی دشمنان تنها با تقویت مبانی دینی و اعتقادی موثر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار