کد خبر: ۵۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳ 29 June 2015
مدیران ورزش استان البرز و باشگاه سایپا شامگاه یکشنبه در جریان ضیافت افطار اداره کل ورزش و جوانان البرز، در حین تماشای بازی تیم ملی والیبال ایران و لهستان گفت وگوی فوتبالی انجام دادند.
به گزارش ایرنا، در حالی که قرار بود نشست مدیران ورزشی استان و باشگاه سایپا ساعت 19 روز یکشنبه در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شود به دلیل حضور نیافتن بیت الله رضایی مدیرعامل سایپا لغو و به زمان افطار موکول شد.
بیت الله رضایی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص حضور نیافتنش در اداره کل ورزش و جوانان برای برگزاری نشست، گفت: در کارتی که برای ما فرستاده بودند ما را به صرف افطاری دعوت کرده بودند که ما نیز به موقع در محل مورد نظر حضور یافتیم.
وی درباره سرانجام انتقال تیم فوتبال سایپا به تهران یادآور شد: گروه خودروسازی و اعضای هیات مدیره باشگاه سال گذشته در مجمع خود مصوب کردند تیم فوتبال سایپا به تهران منتقل شود و ما نیز تنها اجرا کننده دستورات آنها هستیم و نقشی در این انتقال نداریم.
رضایی بیان کرد: شهریور ماه سال گذشته این مصوبه برای اجرا به باشگاه تحویل داده شده و این موضوع در زمان مدیرت من در حال اجرا است و دوباره می گویم هیچ نقشی در گرفتن این تصمیم نداشتم.
وی گفت: کاهش هزینه های تیم داری و انجام بهتر تبلیغات گروه خودروسازی، از دلایلی بود که مدیران ارشد این مجموعه تصیمم گرفتند تیم را از استان البرز به استان تهران منتقل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار