سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درمورد وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی 8 استان کشور توضیحاتی را ارائه نمود.
کد خبر: ۵۵۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 27 January 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ نادر رحمانی درمورد آخرین وضعیت ترافیکی جاده های مواصلاتی کشور اظهار کرد:طبقر آخرین گزارش های دریافتی در اکثر محور های استان اردبیل و ارتفاعات محورهای کندوان و کیاسر-سمنان در استان مازندران، محور اسالم-خلخال در استان گیلان، محور ماکو-خوی در آذربایجان غربی، محورهای مشهد-تربت حیدریه و مشهد-نیشابور در خراسان رضوی، محور دندی-تکاب در زنجان، محور قدیم ساوه-همدان، محدوده دخان در استان مرکزی و آزادراه ساوه-همدان و گردنه اسد آباد در استان همدان بارش برف پیش بینی شده است.

بر اساس این خبر، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در اکثر محور های استان های همدان، گیلان، لرستان و مازندران بارش باران گزارش شده است. همچنین در اکثر محور های استان های آذربایجان غربی و اردبیل، محور بجنورد-آشخانه در خراسان شمالی، محور توره-بروجرد در استان مرکزی، محور فیروزکوه محدوده های گدوک، کارسالار، هراز و محدوده تونل امام زاده هاشم در مازندران، محور ملایر-اراک در همدان و محورهای آزادشهر-شاهرود- گنبد-کلاله در گلستان مه گرفتگی و کاهش دید جریان دارد.

رحمانی تاکید کرد: درمحور کوهرنگ-مسجد سلیمان در چهارمحال و بختیاری، محور ارومیه-سلماس در آذربایجان غربی، محور اسالم-خلخال در گیلان، محورهای قیدار-همدان و زنجان-طارم در زنجان، آزادراه ساوه-همدان و گردنه اسد آباد در همدان به دلیل کولاک و یخ زدگی فقط با زنجیر چرخ تردد امکان پذیر است.

ین مقام مسئول گفت: در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج محدوده پل فردیس تا گرمدره ترافیک نیمه سنگین جریان دارد.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار