رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان قزوین:
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان قزوین از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی در استان قزوین به مناسبت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱ 28 January 2018

 به گزارش تابناک قزوین علی عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر و در راستای برگزاری سلسله محافل انس با قرآن کریم در سطح امامزادگان و بقاعمتبرکه استان قزوین محفل انس با قرآن کریم در قزوین برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف قزوین افزود: این برنامه در راستای وظایف و رسالت های سازمانی به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، قاریان برجسته بین‌المللی و کشوری به قرائت آیات کلام وحی خواهند پرداخت.

عظیمی بیان کرد: اینن مراسم روز ۱۲ بهمن‌ماه با حضور استاد بین‌المللی احمدی وفا و تلاوت قاریان استانی در امامزاده اسماعیل(ع) قزوین برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اهداف این محافل سلسله مراتبی اظهار داشت : استفاده از ظرفیت های قاریان برتر بین المللی و استانی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و انس با این کتاب آسمانی از جمله اهداف مهم برگزاری این مراسم است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف قزوین تصریح کرد: برگزاری سخنرانی، اجرای تواشیح و سرود از دیگر برنامه های این محفل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار