رئیس هیئت کاراته استان قم به مهر خبر داد؛
رئیس هیئت کاراته استان قم از حضور ۳ کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی امید خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 04 March 2018

به گزازش تابناک قم،علیرضا برخورداری اظهار داشت: رقابت‌های کاراته انتخابی تیم ملی امید این هفته برگزار می‌شود و حضور ۳ کاراته کا در این اردو از استان قم، شانس قم برای حضور نماینده در ترکیب نهایی تیم ملی امید را افزایش داده است.

وی افزود: مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی امید شامل کاراته کاهای زیر ۲۱ سال روز پنج شنبه ۱۷ اسفند برگزار می‌شود و سالن شهید کبگانیان تهران میزبان این مسابقات است و نفرات دعوت شده به این مسابقات به صورت حذفی با هم رقابت می‌کنند تا یک کاراته کا در هر وزن به عضویت تیم ملی درآید.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: علیرضا نجاتی در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم به مسابقات انتخابی دعوت شده و حمید رضا نجاتی برادر وی نیز در دسته منهای ۸۴ کیلو دومین دعوت شده اردو است که هر دوی این کاراته کاها شاگرد غلامرضا دباغیان استاد بزرگ کاراته قم هستند.

برخورداری بیان داشت: امیر حسین حجازی نیز سومین دعوت شده است که در وزن ۸۴- کیلوگرم مسابقه می‌دهد و وی نیز شاگرد مجید عبدالحسینی از ستارهای اسبق تیم ملی کاراته کشورمان است و این کاراته کاها برای رسیدن به پیراهن تیم ملی مبارزه خواهند کرد.

وی عنوان کرد: البته انتخاب در این مرحله از مسابقات به معنای ملی پوش شدن نیست زیرا در مرحله دوم، نفرات منتخب مرحله اول با نفرات دوم و سوم پیکارهای قهرمانی کشور اصفهان و سنندج به صورت حذفی رقابت خواهند کرد تا ۲ نفر اول و دوم به مرحله بعد راه یابد.

رئیس هیئت کاراته استان قم در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین کان کشور در حالی برگزار شد که تیم اعزامی این سبک از استان قم به این رقابت‌ها صاحب یک طلا، ۳ نقره و ۳ برنز شد که تنها طلای قم را امیر مهدی استیری کسب کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار