رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به شب های قدر گفت: لیالی قدر فرصتی برای بیداری و بصیرت دل ها است.
کد خبر: ۵۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 08 July 2015
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به شب های قدر گفت: لیالی قدر فرصتی برای بیداری و بصیرت دل ها است.

به گزارش مهر؛ حجت ‌الاسلام موسی محبی به مناسبت فرا رسیدن شب های قدراظهار داشت: ماه رمضان و شب های قدر فرصت خوبی برای بیداری و بصیرت دل ها است و در این شب ها انسان به قوی کردن اراده و نفس خود در برابر وسوسه های شیطان توجه می کند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به منزلت و عظمت شب های قدر و نزول قرآن کریم در این شب ها، افزود: در شب قدر درب نعمات و رحمت های خداوند باری تعالی بر روی بندگان خود گشوده می ‌شود.

وی بیان داشت: انسان با اندکی تامل و تدبر در عالم خلقت و کائنات به بزرگی این شب ها پی خواهد برد و در این شب های مقدس سرنوشت یک ساله انسان ها بسته می‌شود و خوشا به حال کسی که مورد لطف و رحمت خداوند عزوجل قرار گیرد.

حجت الاسلام محبی در ادامه با اشاره به آماده سازی مساجد برای برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر، گفت: مساجد آمادگی لازم و کافی را برای برگزاری شب های احیا در شهرستان دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه از کارهایی که در طول سال می توان انجام داد، دعا برای توفیق درک شب قدر است، اضافه کرد: اگر انسان به درجات بالا رسیده و خود را اصلاح کند، درک شب قدر برایش آسان خواهد بود زیرا شبی با این ویژگی ها، بی تردید از نشانه هایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در شب قدر، مقدرات انسان ها تا سال آینده رقم می خورد، عنوان داشت: انسان خود می تواند در این تقدیرات سهیم باشد چراکه فردی که در این شب به دعا و نیایش می پردازد و با تفکر و اندیشه و مدد الهی، به تصمیم و عزمی پولادین دست می یابد، می تواند فصل جدیدی در زندگی خود بیافریند.

حجت الاسلام محبی این شب را بهترین فرصت برای توبه دانست و گفت: شب قدر که شب نزول قرآن است از فرصت های مبارکی است که انسان به قدر ظرفیت وجود خود و میزان شناختی که از این فرصت دارد، می تواند از آن استفاده کند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد ابراز داشت: همچنین اداره تبلیغات اسلامی به‌ عنوان متولی امور دینی و قرآنی در جامعه باید ‌مردم مومن و روزه دار را نسبت به ارزش شب های قدر بیشتر آگاه کند. ‌


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار