فرماندار اندیمشک:
فرماندار اندیمشک با اشاره به بازدید ۲۰۰ هزار نفر از پارک کوهستانی فدک گفت: نقش رسانه‌ها در معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان و استان کلیدی است.
کد خبر: ۵۸۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 08 April 2018

 

نقش رسانه‌ها در معرفی جاذبه‌های گردشگری اندیمشک کلیدی است

پیمان جهانگیری عنوان کرد: ظرفیت عظیم رسانه‌ها برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و معرفی فرصت‌های اقتصادی به جامعه باید بیش از گذشته استفاده شود.

وی افزود: سال ۹۷ سال شکوفایی اقتصاد و حمایت از تولیدکنندگان است و در زمینه حمایت از تولید و کالا نقش رسانه برجسته و مهم خواهد بود.

فرماندار اندیمشک با اشاره به ظرفیت‌های ممتاز گردشگری در بخش الوار گرمسیری اظهار کرد: روزانه ۱۰ هزار نفر گردشگر، مهمان نوروزی و شهروندان خوزستانی از مناطق مختلف بخش الوار و منطقه گردشگری منگره بازدید کرده و باید با استفاده از ظرفیت رسانه و معرفی مناطق گردشگری سهم شهرستان از صنعت گردشگری افزوده شود.

وی با اشاره به حضور بیش از ده‌هزار نفری در هر شبانه‌روز در پارک کوهستانی فدک تصریح کرد: ۲۰۰ هزار نفر از مهمانان نوروزی و علاقه‌مندان به طبیعت در پارک کوهستانی فدک اندیمشک حضور یافتند.

جهانگیری نقش رسانه‌ها در معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان و استان خوزستان را کلیدی دانست و افزود: باید از ظرفیت رسانه برای معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، اقتصادی و عمرانی استفاده شود.

وی گفت: دغدغه امروز جامعه و دولت بحث اشتغال جوانان بوده و باید رسانه‌ها با معرفی ظرفیت‌ها، منابع و استعداد خدادادی منطقه راه توسعه، عمران، شکوفایی اقتصادی و اشتغال در شهرستان، استان و کشور را فراهم کنند.

فرماندار اندیمشک اولویت کاری در سال ۹۷ را اشتغال دانست و افزود: در زمینه توسعه فضای سبز و خدمات عمومی در شهرستان اقدامات مهمی انجام شده و اولویت برنامه کاری سال ۹۷ را ایجاد اشتغال و توسعه مشاغل خانگی برای رونق اقتصاد خانواده‌ها قرار داده‌ایم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار