کد خبر: ۶۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 12 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، هر زمان كه صدا  زنگ تلفن 125به صدا در مي آيد حكايت از وقوع يك حادثه تلخ در گوشه از سطح شهر لنده را بيان مي كند كه آتش نشانان با به صدا درآوردن آژيرقرمز خودروي هاي آتش نشاني در كمترين زمان ممكن خود را به محل وقوع حادثه مي رسانند كه در اين بين هزاران حادثه و خطر تصادف و واژگون شدن نيز دور از انتظار نيست، ولي در اين بين ميزان صحت تماس چقدر درست باشد از حادثه مهم تر است ولي در عين حال آتش نشانان  بر اساس وظيفه ذاتي خويش ناچار به اعزام به منطقه اي هستند كه گزارش شده چه راست باشد و چه دروغ.

فيروز نادي مسئول ايستگاه آتش نشاني شهرداري لنده در اين رابطه در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي خبرلنده گفت: شبي نيست كه با ما تماس نگيرند و براي ما مزاحمت ايجاد نكنند و اكثر نيز شماره هايشان بر روي صفحه نمايشگرگوشي ايستگاه نمي افتد.

وي افزود: متاسفانه تا كنون چندين بار از سوي برخي از ادارات دولتي نيز چنين مزاحمت هايي داشته ايم كه قضيه از طريق مسئولان حراست آن دستگاه ها در دست بررسي است.

مسئول ايستگاه آتش نشاني شهرداري لنده تصريح كرد: مدت زمان اعزام تا حضور در محله حادثه با توجه به بُعدمسافت كمتر از چهار دقيقه است.

وي تاكيد كرد: متاسفانه سرعت گيرهاي كه در تقاطع ها و خيابان ها ايجاد شده اند از عوامل اصلي دير رسيدن خودروي آتش نشاني به محل حوادث است.

نادي اظهاركرد: چندروز پيش در اعزام به يك ماموريت درون شهري به واسطه سرعت گير دو عدد از كمك هاي خودروي آتش نشاني شكست كه چندين روز درگير تعمير آن بوده ايم.

وي گفت: اميدواريم مسوولان و مردم در زمينه فرهنگ سازي عمومي به جهت عدم مزاحمت براي استگاه آتش نشاني تلاش كنند تا شاهد مزاحمت كمتري با اين ايستگاه حياتي براي نجات جان و مال مردم باشيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار