مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه گفت: بحث آسفالت سطح شهر یکی از اولویت های شهردار و مجموعه مدیریت شهری است بر این اساس در حال حاضر در مناطق ۸ گانه بحث آسفالت جاده ها در حال اجراست.
کد خبر: ۶۱۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ 29 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، امیررضا همایون دولتشاهی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه افزود: جهت رفاه حال شهروندان در مناطق کرمانشاه اقدام به بازسازی و آسفالت جاده ها کردیم.

وی خاطر نشان کرد: یکی از معضلات که با آن مواجه هستیم این است که به دلیل گستردگی شهر کرمانشاه انجام پروژه ها در جاهای کم تردد خیلی چشمگیر نیست.

جواد احمدی سرپرست کارگاه تقاطع غیر همسطح اظهار داشت:برآورد ارزش ریالی اولیه برای اجرای این پروژه  تقاطع غیر همسطح ۶۰ میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: استارت این پروژه اردیبهشت ۹۶ زده شد و تا کنون ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ودر صورت تامین اعتبار و مناسب بودن شرایط آب و هوایی این پروژه تا پایان اردیبهشت سال ۹۸ به اتمام خواهد رسید.

زارعی ناظر فنی پروژه امام حسین افزود: برای انجام این کار حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی طی نیمه اول سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: تقریبا ۸۰ درصد از اجرای پروژه توسط پیمانکاران و کارگران بومی و همچنین مصالح استان استفاده می شود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار