تابناک چهارمحال وبختیاری- لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در حالی به هفته چهارم رسید که پیمان حسینی برتر بازیکن آسیا در این هفته غایب خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 30 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- تیم فوتبال شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری در این هفته در حالی به مصاف شهریاری ساری می رود که پیمان حسینی بهترین دروازه بان آسیا در این دیدار غایب خواهد بود.
دیدار دو تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه و شهریاری ساری از سری مسابقات لیگ برتر در هفته چهارم جمعه یازدهم خردادماه به میزبانی چلیچه برگزار می شود.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه گفت:تیم چلیچه با توجه به میزبانی در این دیدار با تمام توان به دیدار تیم ساری می رود.
افراسیاب صادقی افزود: بازیکنان چلیچه در آمادگی کامل در این دیدار شرکت می کنند و تیم مصدومی ندارد.
وی اظهار کرد: این تیم برای حضور قدرتمند در لیگ برتر نیازمند حمایت مسوولان و مردم و حضور حامی مالی(اسپانسر) است که با پخش مستقیم دیدارهای این تیم می تواند به حضور حامی مالی برای این تیم امیدوار بود.
روستای چلیچه یکی از بی نظیرترین روستاهای ورزشی استان است که توانسته است نام خود را به عنوان پایه گذار فوتبال ساحلی در منطقه مرکزی ایران آن هم بر فراز کوهستان زاگرس ثبت کند.
فوتبال ساحلی گونه ای از ورزش فوتبال در جهان ورزش است که به صورت متداول در کنار ساحل دریا برگزار می شود اما در ایران برخی از استانها این فوتبال را در زمین های مصنوعی ترویج داده اند.
چلیچه در شهرستان فارسان و در 35کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار