یک طرفه شدن هم جواب نداد
رئیس پلیس‌راه استان البرز از وجود ترافیک سنگین در محور کرج چالوس و کندی تردد خودروها خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸ 16 July 2015
رضا اکبری امروز با بیان اینکه محور کرج چالوس با ترافیک بسیار سنگینی مواجه است از رانندگان خواست تا با صبر و شکیبایی از این محور عبور کنند.
وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات آخر هفته و عید فطر مسافران بسیاری جاده چالوس را برای تعطیلات تابستانی خود انتخاب کرده‌اند لذا هم‌اکنون شاهد ترافیک سنگینی در این محور هستیم.
رئیس پلیس‌راه استان البرز خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مأموران راهنمایی و رانندگی در این محور حضوری فعال داشته و با اقدامات لازم درصدد رفع مشکل ترافیک هستند.
اکبری تأکید کرد: اکنون ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ چالوس از محدوده میدان امیرکبیر تا سه‌راه دیزین سنگین و از آن به بعد در سمت کندوان نیز با ترافیک سنگین همراه با تراکم ترافیک مواجه هستیم.
به گفته وی بار ترافیکی در بزرگراه تهران ـ کرج و آزاد‌راه کرج ـ قزوین نیز هم‌اکنون نیمه‌سنگین گزارش شده است.
لازم به توضیح است، پیش از این هیربد معصومی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز اعلام کرده بود: ۷۵ دستگاه خودروی پلیس از ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۲۴ تیرماه به صورت ویژه در آزادراه کرج - قزوین و محور آسارا - چالوس تردد خواهند کرد.
وی در ادامه از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده چالوس در روزهای مصادف با تعطیلات خبر داد و افزود: از جنوب به شمال و از میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد این محدودیت ها اعمال خواهد شد.
معصومی افزود: در روز ۲۴ تیرماه از ساعت ۱۷ الی یک بامداد، روز ۲۵ تیرماه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۳ بامداد و در نهایت  از ساعت ۱۴:۳۰ تا یک بامداد  در روز ۲۶ تیرماه جاده چالوس از جنوب به شمال یعنی کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهدبود.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی اعمال محدودیت تردد و یک طرفه شدن در روز عید فطر و یک روز پس از آن در مسیر شمال به جنوب یعنی از مرزن آباد به سمت چالوس و از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۳ بامداد روز بعد خواهد بود.
تابلوهای bms برای تعیین محدوده های پر ترافیک جاده چالوس نصب و فعال می شود
وی با بیان اینکه در آزاد راه کرج - قزوین و همچنین محور کرج- چالوس نیروهای اورژانس و هلال احمر و آتش نشانی استقرار خواهند یافت، افزود: تابلوهای bms نیز برای تعیین محدوده های پر ترافیک در میدان امیرکبیر نصب و فعال می شود و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز در خصوص تامین سوخت کافی برای جایگاه های سوخت اعلام آمادگی کرده است.
معصومی در ادامه به طرح پیشنهادی زوج و فرد شدن مسیر کرج - چالوس اشاره کرد و افزود: برای مدیریت سفر این تصمیم راهکار مناسبی است که می توان با تجهیز مسیر به دوربین های مدار بسته و یا در نظر گرفتن جریمه سنگین برای عبور خودروهایی با پلاک های مخالف این طرح را کنترل کرده و نظارتی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار